Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / STR

Ελικόπτερο κατέπεσε λίγο πριν από τη μία το μεσημέρι στην περιοχή Καστελάκια ...

Πέμπτη, 05 Αυγούστου 2010 17:22

Ελικόπτερο κατέπεσε λίγο πριν από τη μία το μεσημέρι στην περιοχή Καστελάκια Ρεθύμνου. Στο ελικόπτερο επέβαιναν δύο άτομα, τα οποία τραυματίστηκαν κι έχουν μεταφερθεί στο νοσοκομείο Ρεθύμνου.