Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΝΑΓΟΣ

Την ικανοποίησή του για τη συνάντηση που είχε την Κυριακή στην έδρα ...

Δευτέρα, 11 Οκτωβρίου 2010 14:34

Την ικανοποίησή του για τη συνάντηση που είχε την Κυριακή στην έδρα του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου με τον γενικό διευθυντή του οργανισμού Ντομινίκ Στρος-Καν εξέφρασε ο υπουργός Οικονομικών Γιώργος Παπακωνσταντίνου, τονίζοντας ότι στη διάρκειά της επιβεβαιώθηκε η εικόνα της θετικής εξέλιξης του προγράμματος σταθεροποίησης της ελληνικής οικονομίας.