Multimedia

EPA / ABEDIN TAHERKENAREH

Το Ιράν άρχισε να φορτώνει καύσιμα στο πρώτο πυρηνικό του εργοστάσιο, μετέδωσε ...

Τρίτη, 26 Οκτωβρίου 2010 12:19

Το Ιράν άρχισε να φορτώνει καύσιμα στο πρώτο πυρηνικό του εργοστάσιο, μετέδωσε σήμερα το αγγλόφωνο κρατικό τηλεοπτικό δίκτυο Press TV. Σύμφωνα με το Ιράν, το ρωσικής κατασκευής 1000-mw πυρηνικό εργοστάσιο, το οποίο θα αρχίσει να παράγει ενέργεια στις αρχές του 2011, ύστερα από καθυστερήσεις ετών, δείχνει στη Δύση ότι κάνει λάθος να κατηγορεί την Τεχεράνη ότι επιδιώκει να αναπτύξει πυρηνικά όπλα. (φωτογραφία αρχείου, 21/08/2010)