Multimedia

REUTERS / JOHN KOLESIDIS

Ολοκληρώθηκε η πορεία διαμαρτυρίας της ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ, η οποία ξεκίνησε στις 3 το ...

Πέμπτη, 25 Νοεμβρίου 2010 15:48

Ολοκληρώθηκε η πορεία διαμαρτυρίας της ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ, η οποία ξεκίνησε στις 3 το μεσημέρι, από την πλατεία Κλαυθμώνος και κατέληξε στην Πλατεία Συντάγματος, έξω από το υπουργείο Οικονομικών.