Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / INTIME SPORTS/LATO KLODIAN

Ο ΠΑΟΚ κόντραρε όσο μπορούσε στο (άδειο, λόγω τιμωρίας) ΣΕΦ, αλλά τελικά ...

Δευτέρα, 06 Δεκεμβρίου 2010 12:43

Ο ΠΑΟΚ κόντραρε όσο μπορούσε στο (άδειο, λόγω τιμωρίας) ΣΕΦ, αλλά τελικά υπέκυψε στην ανωτερότητα του Ολυμπιακού. Οι «ερυθρόλευκοι» επικράτησαν 89-82 της ομάδας της Θεσσαλονίκης και παραμένουν αήττητοι στο πρωτάθλημα, όπως και ο Παναθηναϊκός. Μεγάλος πρωταγωνιστής του ματς, πάντως, ήταν ο Μάρσαλ, που σημείωσε 33 πόντους για τους ηττημένους.