Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / PIXEL/ΧΑΡΗΣ ΙΟΡΔΑΝΙΔΗΣ

Δεν ανέδειξε νικητή η αναμέτρηση των «Πηγαδιών» ανάμεσα στην Ξάνθη και την ...

Δευτέρα, 13 Δεκεμβρίου 2010 11:00

Δεν ανέδειξε νικητή η αναμέτρηση των «Πηγαδιών» ανάμεσα στην Ξάνθη και την Καβάλα, αφού οι δύο ομάδες αναδείχθηκαν ισόπαλες 1-1 στο πλαίσιο της 14ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος ΟΠΑΠ της Σούπερ Λίγκα. Η μακεδονική ομάδα προηγήθηκε με τον Ονουάτσι στο τέταρτο λεπτό, ενώ για την Ξάνθη ισοφάρισε ο Πόι στο 69ο λεπτό. Στις καθυστερήσεις αποβλήθηκε με δεύτερη κίτρινη κάρτα ο Ντουγκλάο.