Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / PIXEL/ΣΩΤΗΡΗΣ ΜΠΑΡΜΠΑΡΟΥΣΗΣ

Ο ΠΑΟΚ ήταν ο μεγάλος νικητής στο ντέρμπι της Θεσσαλονίκης στην Τούμπα ...

Δευτέρα, 13 Δεκεμβρίου 2010 11:04

Ο ΠΑΟΚ ήταν ο μεγάλος νικητής στο ντέρμπι της Θεσσαλονίκης στην Τούμπα με τον Ηρακλή. Ο δικέφαλος επικράτησε με 1-0, χάρη σε τέρμα του Βιεϊρίνια στο 10ο μόλις λεπτό.