Multimedia

REUTERS / NIKOLA SOLIC

Σε ενέδρα έπεσαν δυο πούλμαν που μετέφεραν οπαδούς του ΠΑΟΚ από το ...

Τρίτη, 14 Δεκεμβρίου 2010 16:58

Σε ενέδρα έπεσαν δυο πούλμαν που μετέφεραν οπαδούς του ΠΑΟΚ από το αεροδρόμιο του Ζάγκρεμπ, καθώς δέχθηκαν επίθεση με πέτρες και βόμβες μολότοφ, με αποτέλεσμα να τραυματιστούν τρία άτομα, τα οποία και μεταφέρθηκαν σε νοσοκομείο. Οι οπαδοί του «δικεφάλου» έφτασαν στην πρωτεύουσα της Κροατίας προκειμένου να συμπαρασταθούν στην ομάδα τους στην κρίσιμη μάχη που δίνει με τη Ντιναμό για πρόκριση στην επόμενη φάση του Europa League.