Multimedia

REUTERS / STOYAN NENOV

Το αστρονομικό φαινόμενο της μερικής έκλειψης ηλίου, που έλαβε χώρα σήμερα το ...

Τρίτη, 04 Ιανουαρίου 2011 11:49

Το αστρονομικό φαινόμενο της μερικής έκλειψης ηλίου, που έλαβε χώρα σήμερα το πρωί, ορατό πάνω από τον καθεδρικό ναό του Αλεξάνδρου Νέφσκυ στη Σόφια της Βουλγαρίας. Οι Αθηναίοι και πολλοί άλλοι Έλληνες, σε άλλες περιοχές της χώρας, δεν είχαν την τύχη να απολαύσουν σε όλη του την μεγαλοπρέπεια το φαινόμενο εξαιτίας της συννεφιάς στον ουρανό.