Μπείτε στον κόσμο των προνομίων της Ναυτεμπορικής. Γίνετε συνδρομητής στην έντυπη έκδοση και αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε όλα τα Premium Services.
Το αστρονομικό φαινόμενο της μερικής έκλειψης ηλίου, που έλαβε χώρα σήμερα το πρωί, ορατό πάνω από τον καθεδρικό ναό του Αλεξάνδρου Νέφσκυ στη Σόφια της Βουλγαρίας. Οι Αθηναίοι και πολλοί άλλοι Έλληνες, σε άλλες περιοχές της χώρας, δεν είχαν την τύχη να απολαύσουν σε όλη του την μεγαλοπρέπεια το φαινόμενο εξαιτίας της συννεφιάς στον ουρανό.