Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΑΪΤΑΣ

Ακινητοποιημένα από τις 11 το πρωί έως τις 4 το απόγευμα θα ...

Δευτέρα, 07 Φεβρουαρίου 2011 13:17

Ακινητοποιημένα από τις 11 το πρωί έως τις 4 το απόγευμα θα μείνουν σημέρα τα λεωφορεία της ΕΘΕΛ λόγω στάσης εργασίας των εργαζομένων προκειμένου να συμμετάσχουν στη γενική τους συνέλευση.