Multimedia

REUTERS / ANTHONY CHARLTON

Η Γουέστ Χαμ κέρδισε τη διαχείριση του Ολυμπιακού Σταδίου του Λονδίνου μετά ...

Παρασκευή, 11 Φεβρουαρίου 2011 17:33

Η Γουέστ Χαμ κέρδισε τη διαχείριση του Ολυμπιακού Σταδίου του Λονδίνου μετά τους Αγώνες του 2012, όπως ανακοίνωσε η διοικούσα επιτροπή του σταδίου. Διεκδικήτρια ήταν και η Τότεναμ, όμως η Olympic Park Legacy Company επέλεξε εν τέλει τα «σφυριά», λόγω της δέσμευσής τους να διατηρήσουν τον στίβο γύρω από τον αγωνιστικό χώρο.