Μπείτε στον κόσμο των προνομίων της Ναυτεμπορικής. Γίνετε συνδρομητής στην έντυπη έκδοση και αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε όλα τα Premium Services.
Επιστροφή στις επιτυχίες μετά από τέσσερις διαδοχικές ήττες για την Ξάνθη, η οποία επικράτησε 3-0 στα Πηγάδια του Ατρομήτου, στο πλαίσιο της 22ης ημέρας του πρωταθλήματος ΟΠΑΠ της Σούπερ Λίγκας. Ο Αντεφέμι στο 48΄, ο Καζάκης στο 83΄ και ο Πόι στο 89΄ ήταν οι σκόρερ της αναμέτρησης και έδωσαν βαθιά «ανάσα» στην ακριτική ομάδα που αποσπάστηκε πέντε βαθμούς από τη ζώνη του υποβιβασμού.