Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΡΑΠΑΝΗΣ

Παρά το ότι βρέθηκε πίσω στο σκορ, ο Εργοτέλης κατάφερε να γυρίσει ...

Δευτέρα, 14 Φεβρουαρίου 2011 11:47

Παρά το ότι βρέθηκε πίσω στο σκορ, ο Εργοτέλης κατάφερε να γυρίσει το ματς και να νικήσει 2-1 την Καβάλα στο Παγκρήτιο, για την 22η αγωνιστική του πρωταθλήματος ΟΠΑΠ της Σούπερ Λίγκα. Οι φιλοξενούμενοι προηγήθηκαν με τον Ονουάτσι στο 21' και οι γηπεδούχοι πήραν τη νίκη με γκολ του Μπέτο στο 44' και πέναλτι του Λεάλ στο 72'. Στις καθυστερήσεις ο ΑΟΚ έμεινε με δέκα παίκτες λόγω αποβολής του Τόμασιτς.