Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΧΑΡΗΣ ΙΟΡΔΑΝΙΔΗΣ

Ισοπαλία 1-1 παραχώρησε η Ξάνθη στη Λάρισα, στο πλαίσιο της 23ης αγωνιστικής ...

Δευτέρα, 21 Φεβρουαρίου 2011 15:09

Ισοπαλία 1-1 παραχώρησε η Ξάνθη στη Λάρισα, στο πλαίσιο της 23ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος ΟΠΑΠ της Σούπερ Λίγκας. Οι γηπεδούχοι προηγήθηκαν με τον Μπόατενγκ στο 14΄, ενώ ο Ρομέου ισοφάρισε στο 38΄ για τους «βυσσινί» που παραμένουν στην προτελευταία θέση της βαθμολογίας. Στη φωτογραφία οι παίκτες της Λάρισας πανηγυρίζουν.