Μπείτε στον κόσμο των προνομίων της Ναυτεμπορικής. Γίνετε συνδρομητής στην έντυπη έκδοση και αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε όλα τα Premium Services.
Ισοπαλία 1-1 παραχώρησε η Ξάνθη στη Λάρισα, στο πλαίσιο της 23ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος ΟΠΑΠ της Σούπερ Λίγκας. Οι γηπεδούχοι προηγήθηκαν με τον Μπόατενγκ στο 14΄, ενώ ο Ρομέου ισοφάρισε στο 38΄ για τους «βυσσινί» που παραμένουν στην προτελευταία θέση της βαθμολογίας. Στη φωτογραφία οι παίκτες της Λάρισας πανηγυρίζουν.