Multimedia

REUTERS / RUSSELL CHEYNE

Η Σέλτικ ήταν η μεγάλη νικήτρια με 3-0 στο «Old Firm», το ...

Δευτέρα, 21 Φεβρουαρίου 2011 15:15

Η Σέλτικ ήταν η μεγάλη νικήτρια με 3-0 στο «Old Firm», το μεγάλο δηλαδή ντέρμπι του σκωτσέζικου πρωταθλήματος με τη Ρέιντζερς. Μεγάλος πρωταγωνιστής για τους Καθολικούς ήταν ο Χούπερ, που με δυο δικά του τέρματα έδωσε σημαντικό προβάδισμα στην ομάδα του.