Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΝΙΚΟΣ ΜΑΚΡΗΣ

Ο Ολυμπιακός νίκησε τον Παναθηναϊκό με 2-1 στο «Γ. Καραϊσκάκης», στο ντέρμπι ...

Δευτέρα, 21 Φεβρουαρίου 2011 15:22

Ο Ολυμπιακός νίκησε τον Παναθηναϊκό με 2-1 στο «Γ. Καραϊσκάκης», στο ντέρμπι της 23ης αγωνιστικής και είναι πλέον το αδιαφιλονίκητο φαβορί για την κατάκτηση του πρωταθλήματος, καθώς αύξησε τη διαφορά του από τους «πράσινους» στους 10 βαθμούς. Στη φωτογραφία μονομαχία ανάμεσα στον Σισέ του Παναθηναϊκού και τον Τοροσίδη του Ολυμπιακού.