Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΒΑΡΔΟΥΛΑΚΗΣ

Οδηγοί των ακινητοποιημένων επί πέντε ώρες αυτοκινήτων έχουν βγει έξω από τα ...

Τρίτη, 08 Μαρτίου 2011 12:41

Οδηγοί των ακινητοποιημένων επί πέντε ώρες αυτοκινήτων έχουν βγει έξω από τα οχήματα τους και απολαμβάνουν το χιόνι προσπαθώντας με αυτό τον τρόπο να ξεπεράσουν την απίστευτη ταλαιπωρία τους κατά την διάρκεια της επιστροφής τους στην Αθήνα. Οι οδηγοί παρέμειναν εγκλωβισμένοι και ακινητοποιημένοι στην περιοχή της Μαλακάσας μετά από σύντομη και μικρής έκτασης χιονόπτωση.