Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΒΛΑΧΟΣ

Ασκηση πυρόσβεσης, παρουσία της ηγεσίας του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη και του ...

Τετάρτη, 23 Μαρτίου 2011 12:01

Ασκηση πυρόσβεσης, παρουσία της ηγεσίας του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη και του Πυροσβεστικού Σώματος, πραγματοποιήθηκε, στις 1.30 ώρα μετά τα μεσάνυχτα, στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» του Μετρό. Σύμφωνα με το σενάριο της άσκησης εκδηλώθηκε πυρκαγιά στα πρώτα βαγόνια αμαξοστοιχίας του μετρό που βρισκόταν στην αποβάθρα, ενώ κάποια άτομα εγκλωβίστηκαν σε βαγόνι μέσα στη σήραγγα. Επίσης, κατά το σενάριο ο σταθμός του Μετρό είχε «πνιγεί» στους καπνούς, και οι επιβάτες είχαν πανικοβληθεί.