Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΟΡΕΣΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ

Νοσηλευτικό προσωπικό του Αιγινήτειου και του Αρεταίειου διαδηλώνουν έξω από τα δύο ...

Δευτέρα, 11 Απριλίου 2011 15:11

Νοσηλευτικό προσωπικό του Αιγινήτειου και του Αρεταίειου διαδηλώνουν έξω από τα δύο νοσοκομεία. Οι εργαζόμενοι διαμαρτύρονται για την αδυναμία συνέχισης της πλήρους και εύρυθμης λειτουργίας των δύο νοσοκομείων, λόγω της οξύτατης μείωσης και καθυστέρησης της επιχορήγησης τους.