Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΒΛΑΧΟΣ

Εργαζόμενοι των νοσοκομείων Αιγινήτειο και Αρεταίειο διαμαρτύρονται μπροστά από το κτήριο της ...

Τρίτη, 12 Απριλίου 2011 14:57

Εργαζόμενοι των νοσοκομείων Αιγινήτειο και Αρεταίειο διαμαρτύρονται μπροστά από το κτήριο της Βουλής.