Multimedia

REUTERS / YURIKO NAKAO

Η Ιαπωνική Υπηρεσία Πυρηνικής Ασφαλείας αναβάθμισε στην τελευταία βαθμίδα, στο επίπεδο 7, ...

Τρίτη, 12 Απριλίου 2011 12:44

Η Ιαπωνική Υπηρεσία Πυρηνικής Ασφαλείας αναβάθμισε στην τελευταία βαθμίδα, στο επίπεδο 7, της κλίμακας πυρηνικών και ραδιολογικών συμβάντων τη σοβαρότητα της πυρηνική κρίσης στον σταθμό της Φουκουσίμα, τοποθετώντας την σε επίπεδο ανάλογο με την καταστροφή του Τσερνόμπιλ. Ωστόσο διευκρίνισε ότι το επίπεδο των ραδιενεργών εκπομπών που έχει καταγραφεί από την αρχή της πυρηνικής κρίσης στη Φουκουσίμα δεν αναλογεί παρά στο 10% των εκπομπών που μετρήθηκαν το 1986 μετά την καταστροφή του Τσερνόμπιλ.