Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΣΩΤΗΡΗΣ ΜΠΑΡΜΠΑΡΟΥΣΗΣ

Την τρίτη θέση στο πρωτάθλημα ΟΠΑΠ της Σούπερ Λίγκας κατέκτησε ο ΠΑΟΚ ...

Δευτέρα, 18 Απριλίου 2011 12:10

Την τρίτη θέση στο πρωτάθλημα ΟΠΑΠ της Σούπερ Λίγκας κατέκτησε ο ΠΑΟΚ και ετοιμάζεται πλέον για τα πλέι οφ. Στην 30η και τελευταία αγωνιστική της κανονικής περιόδου, ο «Δικέφαλος του Βορρά» επικράτησε 2-0 της Κέρκυρας με γκολ των Ιβιτς (9΄, φωτογραφία) και Αθανασιάδη (76΄).