Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΝΙΚΟΣ ΜΑΚΡΗΣ

Η ΑΕΚ αναδείχθηκε ισόπαλη 0-0 του Ηρακλή στο ΟΑΚΑ, στην αναμέτρηση με ...

Δευτέρα, 18 Απριλίου 2011 12:20

Η ΑΕΚ αναδείχθηκε ισόπαλη 0-0 του Ηρακλή στο ΟΑΚΑ, στην αναμέτρηση με την οποία η Ένωση ολοκλήρωσε τις υποχρεώσεις της στο πρωτάθλημα. Οι «κιτρινόμαυροι» εξασφάλισαν τη συμμετοχή τους στα πλέι οφ, όπου θα εισέλθουν ως δεύτερη πίσω από τον Παναθηναϊκό.