Μπείτε στον κόσμο των προνομίων της Ναυτεμπορικής. Γίνετε συνδρομητής στην έντυπη έκδοση και αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε όλα τα Premium Services.
Με νίκη ολοκλήρωσε τις εφετινές υποχρεώσεις του στο πρωτάθλημα ΟΠΑΠ της Σούπερ Λίγκας ο Αρης, που επικράτησε στα «Πηγάδια» της Ξάνθης με 2-1 (26΄ Νέτο, 47΄ Περέιρα - 40΄ Σταθάκης). Παρά τη νίκη της, όμως, η μακεδονική ομάδα έμεινε εκτός των πλέι οφ, μετά τη νίκη του Ολυμπιακού Βόλου επί του Παναθηναϊκού.