Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΧΑΡΗΣ ΙΟΡΔΑΝΙΔΗΣ

Με νίκη ολοκλήρωσε τις εφετινές υποχρεώσεις του στο πρωτάθλημα ΟΠΑΠ της Σούπερ ...

Δευτέρα, 18 Απριλίου 2011 12:25

Με νίκη ολοκλήρωσε τις εφετινές υποχρεώσεις του στο πρωτάθλημα ΟΠΑΠ της Σούπερ Λίγκας ο Αρης, που επικράτησε στα «Πηγάδια» της Ξάνθης με 2-1 (26΄ Νέτο, 47΄ Περέιρα - 40΄ Σταθάκης). Παρά τη νίκη της, όμως, η μακεδονική ομάδα έμεινε εκτός των πλέι οφ, μετά τη νίκη του Ολυμπιακού Βόλου επί του Παναθηναϊκού.