Multimedia

REUTERS / THIERRY ROGE

Απεργία πραγματοποιούν σήμερα οι εργαζόμενοι στις δημόσιες συγκοινωνίες, τα σχολεία, τα νοσοκομεία ...

Πέμπτη, 22 Δεκεμβρίου 2011 12:53

Απεργία πραγματοποιούν σήμερα οι εργαζόμενοι στις δημόσιες συγκοινωνίες, τα σχολεία, τα νοσοκομεία και τα κυβερνητικά γραφεία, διαμαρτυρόμενοι για τη συνταξιοδοτική μεταρρύθμιση που εντάσσεται στα μέτρα λιτότητας που σχεδιάζει η κυβέρνηση.