Multimedia

REUTERS / NZAF

Ρωσικό αλιευτικό που είχε παγιδευτεί για δύο εβδομάδες στους πάγους της Ανταρτικής ...

Τετάρτη, 28 Δεκεμβρίου 2011 13:48

Ρωσικό αλιευτικό που είχε παγιδευτεί για δύο εβδομάδες στους πάγους της Ανταρτικής και είχε υποστεί ζημιές επισκευάστηκε και συνεχίζει το ταξίδι του, ανακοίνωσαν οι αρμόδιες αρχές της Νέας Ζηλανδίας. Το μήκους 48 μέτρων αλιευτικό Sparta, με 32μελές πλήρωμα, είχε παγιδευτεί στους πάγους της Ανταρκτικής, περίπου 2.000 ναυτικά μίλια νοτιοανατολικά της Νέας Ζηλανδίας, όταν υπέστη ζημιά το κύτος του και άρχισαν να εισέρχονται νερά.