Multimedia

REUTERS / MARCELO DEL POZO

Στενοχωρημένες αλλά χωρίς να χάνουν το κουράγιο τους για τη συνέχεια της ...

Δευτέρα, 30 Ιουλίου 2012 13:22

Στενοχωρημένες αλλά χωρίς να χάνουν το κουράγιο τους για τη συνέχεια της προσπάθειάς τους εμφανίστηκαν μετά το τέλος του αγώνα με τις Ελβετίδες Κουν και Ζούμγκερ οι Ελληνίδες αθλήτριες του Μπιτς Βόλεϊ, Βίκυ Αρβανίτη (Α) και Μαρία Τσιαρτσάνη (Δ). Οι Ελληνίδες ηττήθηκαν με 21-13 και 21-19 στον πρώτο τους αγώνα, που έγινε στις εγκαταστάσεις του αθλήματος στο Αβαείο του Γουεστμίνστερ, και πλέον χρειάζονται μόνο νίκη στον επόμενο αγώνα τους για να έχουν ελπίδες πρόκρισης.