Μπείτε στον κόσμο των προνομίων της Ναυτεμπορικής. Γίνετε συνδρομητής στην έντυπη έκδοση και αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε όλα τα Premium Services.
O σιδηροδρομικός σταθμός στην κενυατική πόλη Kiu έχει αφεθεί στην εγκατάλειψη. Μια νέα γραμμή, κινεζικής κατασκευής, περνά 500 μέτρα μακριά από τον σταθμό της εποχής της αποικιοκρατίας, που έκλεισε το 2012. Τα νέα υψηλής ταχύτητας τρένα δεν κάνουν στάση, όμως, στο Kiu και η εναλλακτική του αυτοκινήτου είναι αργή και πιο ακριβή. Η νέα γραμμή που εγκαινιάστηκε το 2017 και συνδέει το Ναϊρόμπι με το λιμάνι της Μομπάσα, κόστους 3,3 δισ. δολ., συνιστά μέρος της πρωτοβουλίας της Κίνας «One Belt One Road». Μείωσε στο μισό τη διάρκεια του ταξιδιού για επιβάτες και εμπορεύματα, αλλά και τις στάσεις από 46 σε 6. Τον Οκτώβριο του 2019 εγκαινιάστηκε η γραμμή, κόστους 1,5 δισ. δολ., που συνδέει την πρωτεύουσα Ναϊρόμπι με την πόλη Ναϊβάσα, στην πεδιάδα του Ριφτ.