LIVE: Συμφωνία στο Eurogroup για την Ελλάδα

Τετάρτη, 25 Μαΐου 2016 04:00
Updated:

Συμφωνία για την εκταμίευση των 10,3 δισ. ευρώ τμηματικά ανακοίνωσε ο πρόεδρος του Eurogroup Γερούν Ντάισελμπλουμ, μετά το τέλος της συνεδρίασης του Eurogroup. Στο ζήτημα του χρέους σημείωσε πως υπήρχε επίσης συμφωνία στα βραχυπροθεσμα και μεσοπρόθεσμα μέτρα, αλλά και σ' ένα μηχανισμό μακροπρόθεσμου χαρακτήρα.

20 σχόλια
Ταξινόμηση:
Επιστροφή στο άρθρο
Asterix[85.74.4xx.xxx]
30/05/2016 00:11

ΟΚ,. λάθος κατάλαβα αγαπητέ Doonies. Το παραδέχομαι.

Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
DKK[80.107.2xx.xxx]
28/05/2016 08:33

Πολέμο η πετροπολεμο το πολεμικα και τα ηρωικα ρεζιλια τελειωσαν,με 3ο εκατονταετες μνημονιο,με το κοφτη στον αυτοματο και τα κεφαλια μεσα.
Οι πραγματικοι,ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΙ,με ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ και θυσιες αφησαν πισω τα μνημονια.Εδω τα φερατε με τις σκιαμαχιες των ινδαλματων σαςκαι μας ταχωσατε στο μελλον.
Και προφανως δεν ενδιαφερεσαι,ισως γιατι δεν επιβαρυνεσαι ,εξ ου και τσαμπα μαγκικες βαθυστοχαστες αναλυσεις σου επι χαρτου(αλα βαρουφακη).

Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
doonies[85.72.1xx.xxx]
27/05/2016 22:35

asterix,
και εσυ Βρουτε ?
εγω στηριζω τον ΣΥΡΙΖΑ ?!
καλα οι δεξιουληδες φημιζονται για το
διαγαλαξιακο τους iq.
οποιος δεν συμφωνει με τις νεοφιλελευθερες αρλουμπολογιες τους
που δεν εχουν καμια επιστημονικη βαση
αφου μπερδευουν μεσα και στοχους
του δημοσιου με τον ιδιωτικο τομεα
τον κανουν συριζαιο.
εγω για να καταλαβεις ποσο τους αγαπαω τους συριζαιους
ακουσα παρα πολυ ευχαριστα
την προταση του Φαηλου
για κατι κυπαρισσια που πρεπει να φυτευθουν
μπας και αρχισουν να σοβαρευονται
οι πολιτικοι μας.
καποιοι τζιτζιφιογγοι ομως
εσπευσαν να τον διαγραψουν την επομενη κιολας
μπας και υπαρξει καμια αμφιβολια
για το ρολο που βαρανε και οι μεν και οι δε.

Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
DKK[80.107.2xx.xxx]
27/05/2016 20:46

Μη μας το παιζεις και ανενταχτος υποστηρικτης της Δημοκρατιας,ψευταρακο παντογνωστη.Σαφησα ευλογο διαστημα,μπας και διευκρινιζες τα συκοφαντικα που εγραψες περι γιαννακου και ολα τα υπολοιπα.Ασε λοιπον τις παρολες και το δηθεν ενδιαφερον για επιχειρηματικοτητα (δηλαδη ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ δημιουργικοτητας) ,γιατι στη καλλιτερη εισαι συνοδοιπορος των καρανικα κυριτση και σια

Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 3 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
DKK[80.107.2xx.xxx]
27/05/2016 13:55

Στρατα στρατουλα,Για τελευταια φορα,εγραψα πωςοτι κοστισε το psi πηγε στραφι,και το ξαναπληρωνουμε.Οβερ @ αουτ

Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 4 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Asterix[85.74.4xx.xxx]
26/05/2016 23:01


Α. Ουδεμία σχέση έχω με τον Doonies, μάλιστα διαφωνώ κάθετα με όποιον συνεχίζει να στηρίζει την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ μετά τον περασμένο Φεβρουάριο, όταν και έκανε όπισθεν ολοταχώς σε όλα, για να καταλήξει σήμερα να εφαρμόζει αυτά που δεν μπορούσε να διανοηθεί να περάσει η ΝΔούλα. Η οποία για αυτό ακριβώς αποχώρησε, για να αφήσει την "δόξα" στην "αριστερά". Χαράς ευαγγέλια για τον Κούλη, θα έχει ευκολάκια στο μέλλον, ο δρόμος είναι ανοικτός αφού όλα τα δικά του τα νομοθετούν οι «αριστεροί». Ίσως και να τον στεναχωρεί αυτό λίγο, χάνει την δόξα, αλλά δε βαριέσαι. Αν κάνω λάθος στην κριτική μου περί στήριξης του ΣΥΡΙΖΑ, ζητώ συγνώμη από τον Doonies.

Β. Ακυρώνω στα ελληνικά συνήθιζε μέχρι τα χρόνια μου να σημαίνει «ματαιώνω» ή «αναιρώ». Η ματαίωση αρνητικής εξέλιξης (αποτελέσματος) δεν μας απασχολεί συνήθως, σωστά? Το αντίθετο θα έλεγα. ¨Όμως μας ενοχλεί η ακύρωση θετικής εξέλιξης (αποτελέσματος). Το νόημα αρκετών λέξεων καθορίζεται αφενός από τα συμφραζόμενα, αφετέρου από την γλωσσική μας εμπειρία. Και τα δύο αυτά συνέτειναν στην ερμηνεία «ακύρωση οφέλους», το οποίο επιβεβαιώνεται εφόσον «Το επωδυνο psi έφερε μείωση στο ονομαστικό χρέος, προκειμένου αυτό να καταστεί βιώσιμο». Τα παραπάνω δεν αποτελούν το όφελος αγαπητοί? Άρα καθόλου δεν προέτρεξα, καθόλου δεν φαίνεται να μην γνωρίζω το νόημα των λέξεων, μάλλον καταλαβαίνω καλά όσα λέει ή γράφει κάποιος.

Γ. Τούτων λεχθέντων, η απάντησή μου στο «το επωδυνο psi έφερε μείωση στο ονομαστικό χρέος, προκειμένου αυτό να καταστεί βιώσιμο» είναι ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ως προς το δεύτερο σκέλος, συμφωνώ στο επώδυνο, προσθέτω, στο καταστροφικό, προσθέτω επίσης ότι όσοι συμμετείχαν σε αυτό θα έπρεπε ήδη να είναι πίσω από κάγκελα. Είσαι σίγουρος ότι θέλεις να σου αναλύσω το ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ? Μήπως θα ήταν καλύτερα να μην μπούμε σε κουραστικά θέματα όπως δελτία ΟΔΔΗΧ, δημοσιονομικό αποτύπωμα, ποσό δανείου σε σύγκριση με το ποσό «κουρέματος» κλπ κλπ, ή σε ακόμα πιο περίπλοκα όπως πόσο ήταν το δημόσιο χρέος σαν ποσοστό του ΑΕΠ πριν και πόσο 2 χρόνια μετά το PSI????? Oeo??? Όταν ο «αριστερός Αλέξης δεν είχε ακόμα προλάβει όχι να κάνει «διαπραγμάτευση» αλλά ούτε να γίνει κυβέρνηση??? Ας το αφήσουμε στο ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ αγαπητοί. Άλλωστε ούτε επιθυμώ να σας αλλάξω γνώμη, ούτε δίνω καρφάκι να σας αλλάξω γνώμη. Βρισκόμαστε εδώ και 6 χρόνια σε πόλεμο. Όποιος δεν έχει καταλάβει μέχρι σήμερα την κατάσταση και δεν έχει πάρει μυρωδιά τι παίζει με το σύνολο του πολιτικού συστήματος, δεν είναι υποψήφιος για κουβεντούλα. Είναι απλώς εχθρός και συνεργάτης του εχθρού. Συνεχίστε το μπλα μπλα στο πληκτρολόγιο, είναι απολύτως ακίνδυνο. Ενίοτε και αποδοτικό, μαθαίνω διάφορα για εταιρείες τρολ που στόχο έχουν να ελέγξουν ακόμα και το διαδίκτυο στην Ελλάδα.

Υπερψηφίστηκε από 4 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
doonies[85.72.1xx.xxx]
26/05/2016 20:05

ααα,κατι μικρα ανθρωπινα λαθακια
εκανε ο σοσιαλμανης εθναρχης σου
που κρατικοποιησε τραπεζες,διυλιστηρια,ολυμπιακες,ναυπηγεια...
η ο ανηψουλης του με την
επανιδρυση(χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα)του κρατους και την μονιμοποιηση
εκατονταδων χιλιαδων συμβασιουχων.
συνεχισε να μεγαλουργεις .
αληθεια, νομιζεις οτι διαφερεις σε τιποτα απο τον καρανικα,
στον τροπο σκεψης και διατυπωσης επιχειρηματων(sic) ?
επαναλαμβανω,
ολοι εσεις τα δεξια και αριστερα κομματοπαιδα καταστρεψατε την Ελλαδα και ειστε καταπτυστοι.
το συγκεκριμενοποιω ακομη περισσοτερο.
ολοι εσεις που τρεχατε στις κομματικες συγκεντρωσεις
πρασινες,μπλε,βισσυνι
ΤΟΥΜΠΕΚΙ.

.

Υπερψηφίστηκε από 2 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
DKK[80.107.2xx.xxx]
26/05/2016 17:57

Κατακαημενε παντογνωστη,αφου ανελυσες τη παγκοσμιοτητα,σε πηρε ο πονος για το συντροφο η ενα απ ψευδωνυμα γιατι εχετε το τροπο σας εσεις οι μονοχνωτα συσπειρωμενοι και στη σελιδα της Ν.
Ετουτη τη φορα ομως,οι θεωριες σας κουκια,δε βγαινουν,ουτε στη Γαλλια,ουτε στην ομογαλακτη Βενεζουελα.
Να σου απαντησω λοιπον.
Το επωδυνο psi εφερε μειωση στο ονομαστικο χρεος,προκειμενου αυτο να καταστει βιωσιμο.Βεβαιως και ηταν αρνητικο και επωδυνο και με πολλαπλες απωλειες για παρα πολλους.Εκεινο πουγραψα ηταν οτι οι θυσιες οσων εμμεσα η αμεσα πληρωσαν για το psi,ως αποτελεσμα πηγαν στραφι.Επειδη με παρακολουθεις,το χουι σου,δεν θα σουχει διαφυγει πως,αποφευγω να μπερδευω ανθρωπινες συμπεριφορες ,λαθη και οτι αφορα ανθρωπινα με το διακυβευμα που μας χωριζει.Για το λογο αυτο αλλωστε,απεχθανομαι ειτε τον οργανωμενο και σοβαρο κρατισμο(το αποτυχημενο) το πειραμα ντε ,ειτε τον αρπακτικο,που νοιαζεται για τασημικα του Λαου.
Η Γιαννακου νομοθετησε το 2007 και οχι για να βολευτουν οι απατεωνες,ΑΝ ομως(και γραφω ΑΝ γιατι επι συγκυβερνησης οι απατεωνες ηταν για σουταρισμα),η Γιαννακου νομοθετησε για να βολευτουν οι απατες που βγηκαν στη φορα δυο και χρονια μετα,Ε τοτε ισχυουν οσα εγραψα και γι αυτην.
Οσο για τα υπολοιπα κολακευτικα,ενα θα σου πω,πες μου το φιλο σου ........και αρα ο χαχας του χαχα

Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 3 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
doonies[85.72.1xx.xxx]
26/05/2016 13:55

επειδη αγωνιουμε σοφε σχολιαστη
πες μας εσυ τελικα
τι ηταν τα αποτελεσματα του psi.
θετικα,αρνητικα,μια τρυπα στο νερο ?
αν ηταν θετικα,ο αστεριξ δεν ειναι ο χαχας
αφου σωστα μιλησε για οφελη.
αν παλι ηταν αρνητικα
η σκληρη διαπραγματευση ακυρωσε αρνητικα αποτελεσματα(δικα σου τα λογακια).
και παλι ο αστεριξ δεν ειναι ο χαχας.
αναζητειται ο χαχας,λοιπον.
ελα,ευκολο ειναι.
οσο για τους απατεωνες.
ο φιλης στηριζεται σε διαταξη μιας καποιας γιαννακου
που δεν ενεργοποιηθηκε ποτε.
ελα θυμισε μας ποια ειναι αυτη η γιαννακου.
καμια αριστερη αναρχοαπλυτη,καμια ανταρσυα
καμια ξαδελφη του καρανικα ?
μην ανησυχεις σχολιαστα μου
ουνα φατσα ουνα ρατσα εισαστε
δεξια και αριστερα κομματοπαιδα
και βρωματε κομματιλα
100 χλμ. μακρια.

Υπερψηφίστηκε από 3 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
DKK[80.107.2xx.xxx]
26/05/2016 08:56

Τουλαχιστον αν δε γνωριζεις το νοημα των λεξεων κοιτα να μαθεις,ανθρωπε που γελα(χαχας) .
Δεν εγραψα για οφελη,για αποτελεσματα εγραψα,που σημαινει,χαχα μου πως,οτι περικοπηκε απ το χρεοςτο ξαναπροσθεσε η ηρωικη διαπραγματευση
Τα οφελη ξεκινησαν Ιαν.2015 και θα βρεχει δις,αλλα 99 χρονια.
Ενα αλλο δειγμα για τα οφελη σας ειναι και η επανεξεταση ,οχι των αναξεταστεων, αλλα των απατεωνων -πλαστογραφων οπαδων σας.

Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 4 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Asterix[85.74.4xx.xxx]
25/05/2016 22:56

Τα οφέλη του PSI?? Χαχαχαχαχααχαχαχαχαχαχα!

Υπερψηφίστηκε από 5 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
DKK[80.107.2xx.xxx]
24/05/2016 22:08

Εμ βεβαια,αφου η σκληρη διαπραγματευση
—ακυρωσε τα αποτελεσματα PSI και πολλαπλασιασε το χρεος,
—βουλιαξε για τα καλα καθε προσπαθεια ανακαμψης της οικονομιας
σωστα αμφισβητειται πλεον η βιωσιμοτητα του χρεους .
Τωρα παρηγορια με τις ομολογιες μετανοιας,των καλων προθεσεων κλπ κλαυσιγελων αριστερων μεταστροφων -μεταμορφωσεων.Α ναι και τα τιτιβισματα του ιπεφτινου στρατοιγεικου σχαιδιασμου τις κιβαιρνισις,του καρανηκα ντε,του χολερα ντε
Το ποτηρι θα το πιουμε μεχρι τελους,οπως ακριβως και στη Βενεζουελα,(τπου αδελφου καθεστωτος)

Υπερψηφίστηκε από 4 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 16 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Ο Ευρωλάγνος[2.87.1xx.xxx]
24/05/2016 20:02

Όπως έχει πει ο Τσαρλς Νταλάρα, ο εκπρόσωπος του Διεθνούς χρηματοπιστωτικού Ινστιτούτου που συνετέλεσε στο κούρεμα του PSI το 2012, οι μελέτες για τη βιωσιμότητα του χρέους είναι κάτι ανάμεσα σε επιστήμη και Τέχνη. Μένει να δούμε αν η μελέτη αυτή έχει κάτι από Ρομαντισμό, από Ρεαλισμό ή Σουρεαλισμό, από Φουτουρισμό (ουτοπισμό), από Εξπρεσιονισμό από Ντανταϊσμό (εσκεμμένο παραλογισμό) ή ...ή...ή!!!
@ΕΚ
Προφανώς έχεις δει το δέντρο και έχεις χάσει το δάσος, διότι το ζήτημα είναι τι ποσοστό του ΑΕΠ πάει για την εξυπηρέτηση του χρέους. Μερικοί οικονομολόγοι μιλάνε για κάτι μικρότερο του 15%, το ΔΝΤ θέλει <10% μέχρι το 2040 και μικρότερο του 20% το 2060. Επειδή όμως τέτοια μεγάλα χρονικά διαστήματα περικλείουν μεγάλες αβεβαιότητες, επανέρχομαι στην αρχική ρήση του Νταλάρα!!!

Υπερψηφίστηκε από 7 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 4 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Romios[176.92.9xx.xxx]
24/05/2016 19:04

Η κατασταση αποδεικνυει οτι αμα βρεις το (αριστερο) κουμπι τους οι Ελληνες ειναι τοσο προβατα οσο και οι εξω (και λιγο λεω)

Υπερψηφίστηκε από 6 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 9 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
EK[130.43.7xx.xxx]
24/05/2016 18:25

Οι τοκοι είναι 6 δις το χρονο διοτι χρωσταμε 300 δις και το επιτοκιο είναι 2%.
Τα 6 δις των τοκων, είναι 3.5% του ΑΕΠ (διοτι το ΑΕΠ είναι 175 δις).
Όταν η Γερμανια ζηταει πλεονασμα 3.5% του ΑΕΠ - αυτό που λεει σε μας είναι να πληρωνουμε τον τοκο.
Αν η Ελλαδα εκτος από το κεφαλαιο δεν μπορει να πληρωσει ΟΥΤΕ και τον τοκο τοτε τι θελει και μενει στο ευρω ?
Γιατι δεν φευγει ωστε να απαλλαγεί και η Γερμανια απ τους ζήτουλες και τον τσιπρο βλακο ψευτο τσαμπουκα τους ?

Υπερψηφίστηκε από 6 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 12 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Ευρω-αλεξη&iphone6[46.198.1xx.xxx]
24/05/2016 18:20

Και παλι μπραβο στον μεταρυθμιστη κεντρωο και φιλοευρωπαιστη πρωθυπουργο .οι επαινοι των φιλων και εταιρων δανειστων μιλουν απο μονοι τους .στο προσωπο του αλεξη εχουν επιτελους βρει εναν πρωθυπουργο που θα αλλαξει την ελλαδα προωθοντας τις αλλαγες που σαμαρας βενιζελος δεν βλεπουν ουτε στο υπνο τους

Υπερψηφίστηκε από 12 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 5 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Ηλίας[95.76.2xx.xxx]
24/05/2016 18:14

Ήμουν τελείως κατά του Συριζα στις εκλογές του Γενάρη. Αφού έφυγαν τα σκουπίδια (Λαφαζάνης, Κωνσταντοπούλου), ξαφνικά βλέπω μια κυβέρνηση που για πρώτη φορα προσπαθεί.

Βρέθηκε σε μια πολιτική παγίδα, ώστε να αναγκαστεί να ψηφίσει μνημόνιο, και από ότι φαίνεται βγαίνει απ'αυτή με μια οικονομία ακόμα πιο ισχυρή από πριν.

Το Συριζα έχει μόνο μια ευκαιρία. Αν χάσουν τώρα, θα εξαφανιστούν από την ιστορία. Και έχουν το άγχος να αποδείξουν ότι είναι ικανοί. Έτσι, για πρώτη φορά βλέπουμε μια κυβέρνηση που κάνει το καλύτερο δυνατό, στο βαθμό που αυτό είναι εφικτό, για όσο το δυνατόν μεγαλύτερο κομμάτι του πληθυσμού μπορεί.

Ένα αριστερό κόμμα, τα κατάφερε καλύτερα και από τους φιλευλεύθερους στην οικονομία (πρώτη φορά που είμαστε πάνω από τους στόχους), προστατεύοντας παράλληλα τα χαμηλά στρώματα.

Και όλα αυτά, με το πιστόλι των δανειστών στον κρόταφο.

Δώστε τους χρόνο.

Υπερψηφίστηκε από 13 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 20 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Diego[91.207.2xx.xxx]
24/05/2016 18:10

Αλέξη τον λογαριαμό.......

Υπερψηφίστηκε από 3 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 6 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Λεωνιδας[82.12.1xx.xxx]
24/05/2016 17:05

Για άλλη μια φορά όλα στο παρά πέντε χάνοντας όλο και περισσότερα!

Σκεφτόμουν αυτή την φιλολογία περί ελάφρυνσης χρέους και αν και κατά πόσο είναι απαραίτητη για να ορθοποδήσει η χώρα.

Ας υποθέσουμε ότι μας έκαναν μια μερική διαγραφή και επιπλέον ελάφρυναν τους περιοριστικούς όρους με τα πλεονάσματα.

Τότε τι θα κάναμε εμείς για να εκμεταλλευτούμε την ευκαιρία και πως; Θα καταναλώναμε αμέσως εδώ και τώρα τα λεφτά σε μεγαλύτερους μισθούς, συντάξεις ή θα κάναμε επενδύσεις κοιτάζοντας το μέλλον;

Φυσικά και θα τα τρώγαμε όπως φάγαμε όλες τις επιδοτήσεις της ΕΕ, για παράδειγμα, στον αγροτικό τομέα και αμέσως μετά θα απλώναμε και πάλι το χέρι.

Υπερψηφίστηκε από 17 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 11 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Σοσιαλλήθωρος..φόρος[194.125.2xx.xxx]
24/05/2016 16:53

Για μια στιγμή τρόμαξα:
Νόμισα ότι ο Ντεισελμπλουμ έδωσε ιδέες στον Τσίπρα και για άλλους φόρους.
Πάντως, το τι βρίσιμο έχω ακούσει τελευταία για τον Τσίπρα, δεν περιγράφεται.
Μερικές λέξεις δε που ακούω, μου είναι άγνωστες και ψάχνω και βρίσκω τι σημαίνουν.
Η χαρά μου δε είναι μεγάλη, για αυτήν την αντιμετώπιση του κόσμου.

Υπερψηφίστηκε από 16 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 15 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)

Γράψτε το δικό σας σχόλιο

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά.
Απομένουν 3000 χαρακτήρες.

Διατηρήστε τα σχόλια σας ευγενικά, πολιτισμένα και ουσιώδη. Τα σχόλια σας θα δημοσιευτούν εφόσον το περιεχόμενο τους συμμορφώνεται με τους όρους χρήσης.

Μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία και greeklish.

Στατιστικά

  • Συνολικός αριθμός σχολίων: 20
  • Δημοσιευμένα σχόλια: 20
  • Απορριφθέντα σχόλια: 0