ΥΠΟΙΚ: Άντληση 3 δισ. ευρώ από το 5ετές ομόλογο

Πέμπτη, 10 Απριλίου 2014 14:15
UPD:10/04 14:48

Το ισχυρό επενδυτικό ενδιαφέρον για την πρώτη μακροπρόθεσμη έκδοση χρέους μετά από τέσσερα χρόνια επιβεβαίωσε το υπουργείο Οικονομικών, ανακοινώνοντας την άντληση του ποσού των 3 δισ. ευρώ από το 5ετές ομόλογο.

59 σχόλια
Ταξινόμηση:
Επιστροφή στο άρθρο
Προμηθέας Λυόμενος[94.65.1xx.xxx]
12/04/2014 08:41

Δέν θά παραλείψω νά σχολιάσω τήν πρώτη εἴδηση τῆς Ν, ἔστω κι ἄν δέν τήν ἔχει προτείνει γιά σχολιασμό.
Νά σᾶς ἐνημερώσω, λοιπόν, φίλοι, ὅτι οἱ οὐκρανικές εἰδικές δυνάμεις ἀρνήθηκαν νά ἐπιτεθοῦν στούς ρωσώφωνους καταληψίες.
Ὅσο κι ἄν προσπαθεῖ ἡ ΝΤΠ νά στήση πόλεμο δέν θά τά καταφέρη.

Υπερψηφίστηκε από 1 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
doonies[85.73.1xx.xxx]
11/04/2014 15:30

@ΑΝΤΛΙΑ
αυτα τα'χει λυσει η επιστημη προ αιωνων(κυριολεκτω).
buy the rumor,sell the fact.
αρα σημερα κλαινε τα μαδημενα κοτοπουλα,
οχι οι τζιγαδοροι.
αυτοι σημερα κανουν ταμειο.

Υπερψηφίστηκε από 4 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
ΑΝΤΛΙΑ!!!!!!![79.166.7xx.xxx]
11/04/2014 14:47

Κλαμα οι χρηματιστηριακηδες τζογαδοροι που προσεβλεπαν σε ανοδο του ΧΑΑ.Κλαμα και οι traders που δεν τους βγαινει.Χαρουλες κανουν οι κυβερνωντες που επωαζουν τις θεσουλες τους και ειναι πανετοιμοι για τις διακοπες τους εις τα ευρωπας και αλλου εν οψει πασχα!!

Υπερψηφίστηκε από 4 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Σ.Πολύμερος[87.202.4xx.xxx]
10/04/2014 19:09

@ αφελείς πανηγυρίζοντες πανηγυριώτες

"Φρένο στο κλίμα ευφορίας για την έξοδο της Ελλάδας στις αγορές έβαλε με συνέντευξή του στην Deutsche Welle, ο Γερμανός υφυπ. Οικονομικών Στ. Κάμπετερ αποφεύγοντας να κάνει λόγο για πλήρη επιστροφή της Ελλάδας στις χρηματαγορές καθώς όπως είπε η διαδικασία δεν έχει ολοκληρωθεί".
Το αλίευσα όχι από την "Αυγή", αλλά από την ιστοσελίδα του αγαπημένου mega sas. Καλή χώνεψη!

@ Aggelos
Ως αυτοτελές θέμα, όντως, η μόνη εφημερίδα που το παρουσίασε ήταν το "Χωνί". Ωστόσο, αναφορές υπήρξαν και σε άλλες εφημερίδες. Όσο υπέπεσε στην αντίληψή μου, εκτενώς, αν και υπερβολικά προσεκτικά, αναφέρθηκε το Hot Doc, το tvxs.gr και ο ραδιοσταθμός "Στο Κόκκινο".

Υπερψηφίστηκε από 8 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 6 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Θεοδορωπουλος κατα Λαζοπουλου[141.212.1xx.xxx]
10/04/2014 18:48

http://www.kathimerini.gr/762030/opinion/epikairothta/politikh/enas-lakhs-gia-poly-lao

..Ο κ. Λαζόπουλος, έχει σταδιοδρομήσει, επιτυχώς δεν χωράει αμφιβολία, κολακεύοντας όλα τα δυνατά στερεότυπα που κουβαλάει η μικροαστική νοοτροπία του ελληνικού επαρχιωτισμού, από τον αδικημένο λαό, την κακιά Ευρώπη ώς την αγαπημένη καφενόβια φαντασίωση: «Ας ήμουν πρωθυπουργός έστω για μια μέρα και θα έβλεπες...».

Αντικείμενο μελέτης ενδεχομένως. Ο Λάκης ενσαρκώνει ό,τι παρωχημένο σέρνει αυτός ο τόπος.

Υπερψηφίστηκε από 15 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 8 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
10/04/2014 18:46

Είναι δυνατόν να μην φαντάζομαι αγαπητέ Σ. Πολύμερε? Θα ήταν το μοναδικό θέμα όλων των καναλίών και εφημερίδων για μήνες! Ενώ στην συγκεκριμένη περίπτωση, μόνο στο Χωνί το διάβασα...

Υπερψηφίστηκε από 7 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Σ.Πολύμερος[87.202.4xx.xxx]
10/04/2014 18:27

Αγαπητέ Άγγελε, για το συγκεκριμένο Σκάνδαλο (με κεφαλαίο "Σ") γνωρίζω όλη την αλήθεια, η οποία έχει δημοσιοποιηθεί σχεδόν στο σύνολό της, αλλά το θέμα το έκαναν γαργάρα τα μέσα μαζικής προπαγάνδας. Γνωρίζω (από πρώτο χέρι...) και πολλά άλλα περί της συμπεριφοράς και κυρίως, ενδεικτικά της νοοτροπίας τέτοιων γόνων που φοιτούν στο συγκεκριμένο εκπαιδευτήριο, αλλά αυτολογοκρίνομαι για ευνόητους λόγους.

ΥΓ. Φαντάζεσαι τι πανηγύρι θα έστηναν τα κανάλια της διαπλοκής αν - τηρουμένων των αναλογιών - ο Τσίπρας απαιτούσε να απολύσουν τη... νηπιαγωγό του γιου του επειδή του έκανε παρατήρηση για κάποια ζαβολιά στο παιχνίδι;

Υπερψηφίστηκε από 9 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Nikos K[94.205.1xx.xxx]
10/04/2014 18:16

Μα τι σαχλαμάρες είναι αυτές με ομόλογα και αγορές.

Η λύση είναι μια: να μας χαρίσουν το χρέος μας και να μας ρίξουν και καμιά 50 δις για να πάρουμε το πάνω μας. Όλα τ' άλλα είναι ασπιρίνες.

Μα πως δεν το σκέφτηκε ακόμα κανείς εκτός από τον Τσίπρα?

Υπερψηφίστηκε από 14 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 12 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Γιώργος Μ[212.205.5xx.xxx]
10/04/2014 18:10

Συμφωνώ μαζί σου αγαπητέ Άγγελε.
Γι αυτό εγώ τους μαυρίζω από προηγούμενα ολισθήματά τους. Δεν θα περιμένω και αυτό.
Γι αυτό μάλιστα είπα ότι για μένα τέλος τα συγχωροχάρτια εδώ και πολύ καιρό.
Θα έχει όμως αξία να δούμε αν κι αυτή τη φορά μας δουλεύουν. Τουλάχιστον γι αυτούς που δεν τους έχουν μαυρίσει ακόμα.

Υπερψηφίστηκε από 3 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Leguizamon[195.97.1xx.xxx]
10/04/2014 18:10

@ "Ο ΣΥΡΙΖΑ (Λ-Τ) μπερδεύει τα πόδια του και σωριάζεται σχεδόν σε κάθε βήμα"

Ενω οι ΠασοκοΝουδουδες, είδες τι ωραίοι ? Κάλυψη ο ένας στον άλλο μέχρις εσχάτων, και πλατούλες, ώστε να καθαρίζουν ΟΟΟΟΟΟΛΟΙ μια χαρούλα, με τις λαμογιές και τα κλεμένα !!
Ε?? Ούτε μπέρδεμα στα "βήματα" ούτε τίποτα. ΣΙΓΟΥΡΙΑ στις μάσες, στις ρεμούλες και στις λαμογιές. Ε , ΕΛΛΗΝΑ ? Τι λες ?? Ωραία είναι αυτά ???
Από το κόμμα που έχει "αποδείξει ότι είναι για τα πανηγύρια" ?!?!?!

Σωστά. Ενώ η ΝουΔου βραβεύεται τον άλλο μήνα από την ακαδημία πολιτικού πολιτισμού της Κοπεγχάγης, για την προσφορά της στην ανθρωπότητα, ε ???

Α ρε λαμόγηδες, 40 χρόνια δε χοστάσατε που να σας πάρει η ευχή !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
40 χρόνια

Υπερψηφίστηκε από 19 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 4 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Leguizamon[195.97.1xx.xxx]
10/04/2014 18:06

"@Ο λαός δεν αντέχει άλλα πειράματα"

Ποια "πειράματα" έκανε ο λαός ρε μέγιστε, και "δεν αντέχει άλλα"??

Πασοκ-ΝουΔου κυβερνάνε 40 χρόνια. Εσύ που ζούσες, στο Μεξικό για στη Γουαδελούπη ? Δεν είδες / δεν άκουσες ?

Τι πειράματα να αντέξει ?? Ούτε χουντες στη Λατινικη Αμερικη δεν κάθονται 40 χρονια.

Ετσι σας έχουν πει στη Συγγρου να λετε, μπας και μπερδευτει κανας χριστιανος και μαζεψτε τα μπικικινια για το Μαη ??

Εσένα άμα σου κάψει κάποιος το σπίτι, και σβήσει τη φωτιά,
θα τον πάρεις για συγκάτοικο ?

Τι είναι τουτοι ρε ??????????

(ψεύτικο λέει, το πλεόνασμα, δεν πειράζει, καλό είναι. Κόψτε δηλαδή ποιοι ψηφίζουν και γιατί φτάσαμε όπου φτάσαμε. ΤΕΤΟΙΑ ΑΣΥΛΙΑ ΚΑΙ ΕΡΩΤΑ Ο ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΚΙ Ο ΑΝΤΩΝΑΣ , ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΟΥΣ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Υπερψηφίστηκε από 18 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 3 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
ΚΑΣΙΜΑΤΗΣ ΙΙΙ[141.212.1xx.xxx]
10/04/2014 17:52

"...αν η αποτυχία της στρατηγικής των Τσιπριστών επιβεβαιωθεί από το αποτέλεσμα των εκλογών του Μαΐου, οι Λαφαζανιστές περνούν στην αντεπίθεση.

Από εκεί και πέρα, αρχίζει το πραγματικό πανηγύρι στο κόμμα που έχει ήδη αποδείξει ότι είναι για τα πανηγύρια.

Το δεύτερο, ότι η κυβέρνηση είναι αφάνταστα τυχερή να έχει ως αντιπολίτευση ένα τέτοιο τσίρκο.

Ας μην το ξεχνά αυτό· και, αν όλα της πάνε καλά, ας μην το παίρνει υπερβολικά επάνω της, γιατί ο κίνδυνος του ατυχήματος δεν έχει εξαλειφθεί.

Ο ΣΥΡΙΖΑ (Λ-Τ) μπερδεύει τα πόδια του και σωριάζεται σχεδόν σε κάθε βήμα, αλλά η χώρα εξακολουθεί να πορεύεται κουτσαίνοντας παράλληλα προς το χείλος του γκρεμού..."

Υπερψηφίστηκε από 8 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 17 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
ionas[141.237.1xx.xxx]
10/04/2014 17:48

Ελλάδα πατρίδα του παραλόγου του ΠΑΟ της Καλαμαριάς.
Θα τρελαθούμε νεοέλληνες.
Λεγαμε :Να φύγουμε από τα μνημόνια,δηλ .να δανειζόμαστε από τις αγορές. Έγινε
.Α κακώς έγινε. δηλαδή; Τι να κάνουμε;
Λέγαμε να είχαμε πλεόνασμα. Έχουμε Κακώς έχουμε πλεόνασμα. Δηλαδή να έχουμε ελλείμματα .Όχι ελλειμματα.
Τι να έχουμε το κέρατό μου;
Ρε είστε τρελοί ;
Τι Θέλετε.
Αφήστε το λαό να ανέβει λίγο η ψυχολογία του Μας τρελάνατε με τις αντιρρήσεις σας .Έλεος.!
Βγάλαμε ένα σχετικό πλεόνασμα.
Έστω δημιουργική λογιστική.Καλό είναι.
Βγήκαμε στις αγορές και δανειστήκαμε .Καλό είναι
Μοιράσαμε κάποια ψίχουλα .Για αρχή καλό είναι .δεν γίνονται όλα δια μαγείας .Φάγαμε το γάιδαρο λίγη υπομονή στην ουρά.
Μα το χρέος αυξήθηκε σαν ποσοστό του ΑΕΠ. Ναι γιατί μειώθηκε το ΑΕΠ.
Ναι αλλά χρωστάμε τώρα σε κράτη όχι σε τοκογλύφους, με χαμηλά επιτόκια έχει σημασία σε όσους γνωρίζουν οικονομικά.
Οι ψιλοάσχετοι μην πολυμιλάν.
Κάτι πάει να γίνει καλό ας κάνουμε υπομονή. Ο λαός δεν αντέχει άλλα πειράματα.Φτάνει πια

Υπερψηφίστηκε από 17 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 14 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
10/04/2014 17:42

Αγαπητέ Σ. Πολύμερε, κάτι ξέρεις εσύ για απολύσεις καθηγητριών που σχετίζονται με την πρωθυπουργική οικογένεια, κάτι ξέρεις...

Υπερψηφίστηκε από 14 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Leguizamon[195.97.1xx.xxx]
10/04/2014 17:40

@"...το ότι βγήκαμε στις αγορές είναι πολύ καλό..."

ΟΥΥΥΥΥΥ, αν είναι λέει . Για το Σαμαρά και το Μπένι, να δεις τι καλό που είναι !!
(τελικά 500 χρόνια από τον Οθωμανό ήταν λίγα, εσάς τις τραβούσε η ορεξούλα σας κανα' 2-3 χιλιετηρίδες)....

Τέτοια να γράφετε εσείς, για "επιτυχίες" και θα φάτε καλάαααααααα. Νομίζετε, ξοφλήσατε, καημένηδες, ότι αυτό ήταν η "κρίση", ένα περιπετειάκι , ε , δώκατε κει πέρα και δυο τρια χιλιάρικα, και καθαρίσατε. Πέρασε σαν "κακό όνειρο" ε ?
Και τώρα τι ?? Θα σας χαρίζουν λεφτά οι τράπεζες, για θα σας δίνουν παροχές οι Αντωνο Βαγγέλες ?? Μμ? Πώς βλέπετε να διαμορφώνεται το μέλλον στη μικροκοσμάρα σας ?

Τρομερός λαός. Ψάχνομαι να αλλαξω διαβατήριο, υπηκοότητα, όλα λέμε ! Ακόμα και η Σλοβένικη, ,μου φαίνεται λουκούμι.

Εσάς μπήκε ο κλέφτης σας έκλεψε, και του στέλνετε συγχαρητήριο τηλεγράφημα γιατί μπαίνοντας σκούπισε τα πόδια στο πατάκι. ΑΥΤΟΙ ΕΙΣΤΕ

Υπερψηφίστηκε από 17 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 7 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
10/04/2014 17:36

Αναφέρομαι στο ΠΡΩΤΟΓΕΝΕΣ πλεόνασμα αγαπητέ Λεωνίδα, το ΠΡΩΤΟΓΕΝΕΣ δεν υπάρχει, αν σε ενόχλησε που δεν γράφω 100 φορές τον ίδιο όρο. Συπεπώς τα σχόλια σου περί τόκων δεν είναι απαραίτητα, αναφέρομαι στο ΠΡΩΤΟΓΕΝΕΣ πλεόνασμα.

Υπερψηφίστηκε από 11 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
ΚΑΣΙΜΑΤΗΣ ΙΙ[141.212.1xx.xxx]
10/04/2014 17:12

Ο εκνευρισμός φαίνεται, νομίζω, στο ότι εντείνεται η απομίμηση του Ανδρέα Παπανδρέου στο στυλ που υιοθετεί από το προεκλογικό μπαλκόνι ο Τσίπρας.

Ως και επική μουσική υπόκρουση, αν το προσέξατε, χρησιμοποίησε για την εμφάνισή του στη συγκέντρωση της Θεσσαλονίκης.

Οσο για την εκφορά του λόγου, εδώ η ομοιότητα είναι τόσο χτυπητή, ώστε αναρωτιέσαι αν είναι ο Τσίπρας αυτός που ακούς να μιλάει στους Θεσσαλονικείς ή μήπως είναι ο Χάρρυ Κλυνν που μιμείται τον ιδρυτή του ΠΑΣΟΚ.

Φαίνεται ο εκνευρισμός και στην ειρωνεία με την οποία, λ.χ., ο Νίκος «Πόρκυ» Βούτσης σχολιάζει το «Ποτάμι» και την πρώτη ραδιοφωνική συνέντευξη του Θεοδωράκη στον ΣΚΑΪ.

Οπως φαίνεται, επίσης, και στην αλαζονική βεβαιότητα του ιδίου ότι το κόμμα του όχι μόνο θα έλθει πρώτο, αλλά «και με μεγάλη διαφορά».

Κατανοώ πλήρως τον εκνευρισμό των Τσιπριστών-Νεοπασοκαρία. Ακολούθησαν τη στρατηγική «δομική αντιπολίτευση, για να γίνουμε εμείς οι πραγματικοί κληρονόμοι του ανδρεϊκού ΠΑΣΟΚ και να αναπαλαιώσουμε το σύστημα που χρεοκόπησε».

Η στρατηγική αυτή έχει πλέον ανατραπεί· και η ανατροπή της δικαιώνει απολύτως την εσωκομματική αντιπολίτευση των Λαφαζανιστών-Νεοκομμουνιστών.

Οι τελευταίοι έλεγαν ότι ο ΣΥΡΙΖΑ πρέπει να επιδιώξει την απευθείας σύγκρουση με τον διεθνή καπιταλισμό, με την πεποίθηση ότι η θυελλώδης έξοδος της Ελλάδος από την Ευρωζώνη θα επιφέρει την κατάρρευσή της κ.ο.κ. Τώρα, καθώς η γραμμή των νεοπασόκων αποτυγχάνει, οι νεοκομμουνιστές έχουν κάθε λόγο να τους κουνάνε το δάχτυλο και να λένε «δεν στο έλεγα εγώ;» (Είναι κωμικοτραγικό, εδώ που τα λέμε, να μας απασχολούν παρόμοιες ηλιθιότητες. Αλλά τι να κάνουμε, αφού υπάρχουν αρκετοί που τις παίρνουν στα σοβαρά;)

Υπερψηφίστηκε από 8 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 13 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Μπουλάς...ΦΩΝΑΖΕΙ Ο ΚΛΕΦΤΗΣ[91.132.2xx.xxx]
10/04/2014 17:12

@ tk

"Οι μισθοί είναι χαμηλοί γιατί δεν εξάγουμε αρκετά"

Ποιό παπαγαλάκι των καταστροφέων πεθαίνεις.
Η Νορβηγία τι εξάγει κι έχει τετραπλάσιους μισθούς ;;;
Βακαλάο και σολωμό ;;;;
Εσύ δεν "εξάγεις" τουρισμό ;;;;
Που είναι η βαριά βιομηχανία σου.
Η Ολλανδία τι εξάγει κι έχει μισθουλάρες;;;
Γκούντα και μικρές Ολλανδέζες ;;;
Απλά εσύ είχες ένα κράτος πελατειακό της δικομματικής μαφίας που τα πάντα τα έριχνες εκεί και πτώχευσες.
Επιτροπές , διαφθορά , μίζες , σκάνδαλα , δαπάνες αβαβά , παρακράτος στα νοσοκομεία και στα φάρμακα , εξοπλισμούς για πανάκριβο στρατο να φυλάς τα σύνορα της Ευρώπης κλπ.
Οι μισθοί μας είναι μικροί γιατί οι αγροτες δεν παράγουν φέτα αλλά γάλα ;;;
Αχαχαχαχαχαχαχα.
Εχεις δίκιο , αλλά όχι ότι αυτό φταίει για τους μισθούς.
Οι μισθοί κόπηκαν γιατί πήγαν από την πίσω πόρτα οι επιχειρηματίες στην ΤΡΟΙΚΑ.
Και ο Βενιζέλος το είχε πεί και ένας υπουργός του Σαμαρά που του ξέφυγε και τον φάγανε ζωντανό.
ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ;;
ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΤΑ ΞΕΡΝΑΝΕ.
Στις ναυτιλιακές εταιρίες που εισάγουν συννάλαγμα και πουλούν υπηρεσίες στο εξωτερικό με τα πλοία τους , γιατί κόπηκαν κι εκεί οι μισθοί ;
Γιατί δεν έμειναν εκεί οι κλαδικές συμβάσεις ;
Παρά έμεινε μία των πλοίων έως 3.000 τόνους ;;;
Γιατί ισοπεδώθηκαν τα πάντα και δεν άφησαν τους μισθούς στις εταιρίες που εξάγουν αν ισχύει αυτό που γράφεις ;;;
Εσύ δεν το καταλαβαίνεις πώς με 400 ευρώ μισθό μαύρα θα κλείσουν τα πάντα γιατί κανείς δεν έχει λεφτά να ψωνίσει και θα γεμίσεις άνεργους;;;
Δεν έπρεπε ο Σαμαράς λοιπόν να σκεφτεί κάτι να το σταματήσει αυτό ;;
Κι ας υποθέσουμε πώς είναι έτσι όπως τα λές.
Χαμηλοί μισθοί λόγω μη εξαγωγιμότητας , ανα και στοι κατέριψα.
Πώς με μισθό 400 ευρώ ζητάς από τον Ελληνα να σου πληρώνει πετρέλαιο στο 1,30 και βενζίνη στο 1,60 που δεν τα πληρώνουν ούτε οι Σουηδοί που έχουν 1500 ευρώ βασικό μισθό ;;
Εκοψες τους μισθούς και ανέβασες τα είδη πρώτης ανάγκης όπως η θέρμανση ;;;
Πλάκα μας κάνεις ρε αδελφέ ;
Από όπου κι αν τους πιάσεις λερώνεσαι τους δικομματικούς.
Θέλουν να μας ισοπεδώσουν και για να πουλήσουν χωρίς αντίσταση τα πάντα και για να γλυτώσουν τις φυλακές για όσα έκαναν στη χώρα.
Ερχεται ο ΣΟΙΜΠΛΕ και τους ζητάει ότι γουστάρει γιατί ξέρει πώς είναι κλέφτες και φταίχτες και θα του το δώσουν.
Τι θα του πούν ;;;
Μας δάνειζες τα φάγαμε τα ριμάξαμε και δεν σε πληρώνουμε ;;;;;
Γι'αυτό τους έχει στο χέρι και μας αλανιάζει.
Μόνο αν τους στείλουμε για προαυλισμό με τον Ακη θα ησυχάσουμε.
Κατάλαβε το.

Υπερψηφίστηκε από 17 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 8 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
KAΣΙΜΑΤΗΣ[141.212.1xx.xxx]
10/04/2014 17:10

Δεν σας διέφυγε, είμαι βέβαιος, ότι από χθες το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης έχει υποστεί μια απότομη μετάλλαξη.

Οχι μόνον προεξοφλεί την επιτυχή έξοδο της χώρας στις αγορές, αλλά απορρίπτει κιόλας αυτό που εκ των προτέρων προεξοφλεί.

Διάφοροι παράγοντες του κόμματος που επαγγέλλεται την εκπροσώπηση της ριζοσπαστικής Αριστεράς αναπτύσσουν ευφραδώς τις θέσεις τους για τη σημερινή έκδοση ελληνικού ομολόγου και τα όσα μας λένε συνοψίζονται στο εξής:

Εντάξει, θα καταφέρει να δανειστεί η κυβέρνηση (αποφεύγουν να λένε «η χώρα»...), αλλά δεν πρόκειται για τίποτε σπουδαίο.

Δανείζονται με 5% και βάλε, ενώ μέχρι τώρα δανειζόμασταν (δεν τολμούν να πουν «από τους τοκογλύφους»...) με 1,5%.

Επομένως, μπιγκ ντιλ, που θα έλεγε με προσποιητή deep South προφορά ο συμπρόεδρος Αλέξιος Τσίπρας.

Οι άνθρωποι ξεπέρασαν τον εαυτό τους στην υποκρισία - και μπράβο τους, που θα έλεγαν οι Βουλαρίνος και Νικολάου.

Ξαφνικά οι Τσιπριστές-Λαφαζανιστές νοσταλγούν εκείνους που μέχρι πρότινος τους κατήγγελλαν ως «τοκογλύφους».

Τους εταίρους μας στην Ευρωπαϊκή Ενωση, δηλαδή, οι οποίοι δανείζονταν ακριβά για να μας δανείζουν φθηνά.

(Θυμίζω ότι μόνο η Γερμανία και η Αυστρία μας δανείζουν με κέρδος της τάξεως του 0,05 % ή λιγότερο, ενώ όλοι οι άλλοι μας δανείζουν με δική τους ζημία - εξ ου και η δυσκολία να εγκριθούν οι δανειοδοτήσεις προς την Ελλάδα από τα εθνικά Κοινοβούλια).

Τρελαθήκαμε τελείως; Εμείς, όχι - για εκείνους, δεν ξέρω. Το γεγονός, πάντως, είναι ότι η αξιωματική αντιπολίτευση βρίσκεται αντιμέτωπη με το χειρότερο πράγμα που μπορεί να σου συμβεί στην πολιτική: τη διάψευση της στρατηγικής που ακολουθείς και μάλιστα λίγο πριν από εκλογές, ευρωεκλογές έστω.

Τι κάνουμε τώρα; «Την πίνουμε», κατά το λεγόμενο, και προχωρούμε.

Αυτό ακριβώς κάνει τώρα ο ΣΥΡΙΖΑ και παρατηρώ ότι δεν το κάνει χωρίς εμφανή δυσκολία....χαχαχα....

Υπερψηφίστηκε από 10 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 12 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Σ.Πολύμερος[87.202.4xx.xxx]
10/04/2014 16:58

Αναρωτιέμαι: αύριο που θα έρθει ο θηλυκός κάιζερ, ο τοποτηρητής της θα θέσει το θέμα των γερμανικών οφειλών ή θα αρκεστούμε στις γερμανικές... βαλανιδιές που μας χάρισαν για δενδροφύτευση στη Καισαριανή, με την απαίτηση να στήσουμε και μαρμάρινη πλάκα προς τιμήν τους (των Γερμανών... δωρητών!);

"Μην κάνετε λάθος" που θα ΄λεγε κι ο τοποτηρητής. Είναι είδηση που έσκασε προ ολίγου!

Υπερψηφίστηκε από 15 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 4 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
1 2 3 

Γράψτε το δικό σας σχόλιο

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά.
Απομένουν 3000 χαρακτήρες.

Διατηρήστε τα σχόλια σας ευγενικά, πολιτισμένα και ουσιώδη. Τα σχόλια σας θα δημοσιευτούν εφόσον το περιεχόμενο τους συμμορφώνεται με τους όρους χρήσης.

Μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία και greeklish.

Στατιστικά

  • Συνολικός αριθμός σχολίων: 60
  • Δημοσιευμένα σχόλια: 59
  • Απορριφθέντα σχόλια: 1
    • Διπλή Καταχώρηση1