Αντ. Σαμαράς: Πάνω από 500 εκατ. από το πλεόνασμα θα δοθούν σε 1 εκατομμύριο Έλληνες

Τρίτη, 18 Μαρτίου 2014 14:20
UPD:18/03 19:34

Ποσό άνω των 500 εκατ. ευρώ από το πρωτογενές πλεόνασμα θα δοθεί σε ένα εκατομμύριο Έλληνες με βάση εισοδηματικά και περιουσιακά κριτήρια, καθώς και στους ένστολους με μηνιαίους μισθούς κάτω των 1.500 ευρώ, όπως ανακοίνωσε ο Πρωθυπουργός. 

78 σχόλια
Ταξινόμηση:
Επιστροφή στο άρθρο
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
20/03/2014 15:49

του Γιώργου Δελαστίκ

Τραγελαφική έχει καταντήσει η κατάσταση στη Ν∆ και στο ΠΑΣΟΚ, χωρίς βέβαια αυτό να σηµαίνει ότι τα δύο κόµµατα δεν είναι άκρως επικίνδυνα για τον ελληνικό λαό. Είναι αδίστακτα στην προσπάθειά τους να διασωθούν και δεν ορρωδούν προ ουδενός πολιτικού εγκλήµατος προκειµένου να επιβιώσουν πολιτικά οι ηγέτες τους, οι οποίοι αυτή τη στιγµή δείχνουν πολιτικά «ξεγραµµένοι» – και µάλιστα σε λιγότερο από τρεις µήνες! Η δικαιολογηµένη ανησυχία για το µέχρι πού µπορούν να φτάσουν δεν αναιρεί από την άλλη πλευρά την αυτογελοιοποίηση των ηγετών τους, οι οποίοι δεν έχουν πλέον συναίσθηση πόσο… σούργελα έχουν γίνει!

Ο Σαµαράς ετοιµάζεται στις 25 Μαρτίου να υψώσει το λάβαρο της… αντίστασης στο ∆ΝΤ! Προσοχή, µόνο στο ∆ΝΤ, όχι στη Γερµανία που µας έχει επιβάλει το άθλιο µνηµονιακό καθεστώς, και την ΕΕ µέσω της οποίας το υλοποιεί. Έχοντας µάθει ο πρωθυπουργός ότι ούτε η Ουάσινγκτον θέλει πλέον να χρηµατοδοτεί µέσω ∆ΝΤ την περαιτέρω εδραίωση της γερµανικής ηγεµονίας στην Ευρώπη ούτε το Βερολίνο θεωρεί πια αναγκαίο το κάλυµµα του ∆ΝΤ, επειδή οι λαοί της Ευρώπης έχουν υποταχθεί δουλικά στο Τέταρτο Ράιχ, ετοιµάζεται ο Σαµαράς να… βγει στο αντάρτικο του αποχωρούντος ∆ΝΤ! Γι’ αυτό το λόγο τελευταία όλοι οι «γερµανοτσολιάδες» της κυβέρνησης Σαµαρά-Βενιζέλου κάνουν επικριτικές νύξεις κατά του ∆ΝΤ, προετοιµάζοντας το έδαφος της… αντιστασιακής έκρηξης του ηφαιστείου που κρύβουν µέσα τους!

Μπορεί ο Καρνάβαλος της Πάτρας να πέρασε, ο πολιτικός Καρνάβαλος όµως του Σαµαρά και του Βενιζέλου θα αρχίσει την παρέλασή του από τον επόµενο µήνα και θα τραβήξει επί δύο µήνες ολόκληρους µέχρι τις ευρωεκλογές! Ζωσµένοι µε αντι∆ΝΤ φισεκλίκια, ελπίζουν ο Σαµαράς και ο Βενιζέλος µήπως σπάσει ο διάολος το ποδάρι του και πετύχει η µεν Ν∆ να ξεπεράσει το καχεκτικό όριο του 20% (βοηθούσης φυσικά και της απαγόρευσης συµµετοχής της Χρυσής Αυγής τις ευρωεκλογές) το δε ΠΑΣΟΚ ένα µονοψήφιο µεν ποσοστό αλλά πιο κοντά στο 9% παρά στο 5%.

Αν το καταφέρουν, θα επιβιώσει η κυβέρνηση. Αλλά κι αν η Ν∆ ξεπεράσει το 20%, καθόλου πιθανό δεν φαίνεται πλέον ότι το ΠΑΣΟΚ θα µπορέσει να υπερβεί το 5%-6%. Μόνο του το ΠΑΣΟΚ είναι ζήτηµα αν πιάνει πια το 5%, αλλά ο… «ανθρωποφάγος» Βενιζέλος καταβροχθίζει µε απίστευτη βουλιµία κάθε «κεντροαριστερό» –τρόπος του λέγειν– σύµµαχο που εµφανίζεται στον ορίζοντα, διότι τον θεωρεί δυνάµει ανταγωνιστή του. Εµείς πολύ χαρήκαµε που ο Βενιζέλος διέλυσε τους 58 µέσω σταυρού στους υποψηφίους των ευρωψηφοδελτίων και σίγουρα αυτός χάρηκε πολύ περισσότερο που απαλλάχτηκε από ένα ολόκληρο τσούρµο «ακρίδων της εξουσίας» και ησύχασε το κεφάλι του.

Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Ντινος Ντινοπουλος[2.86.1xx.xxx]
20/03/2014 14:32

Αγαπητε ΑΝΕΡΓΕ!!! Σου βρηκαμε δουλεια, αφου εισαι 45 χρονων οπως λες.Εχουμε κατι χωραφια αμπελωνες στη Ναξο και παραγουμε ωραιο κρασι.!!!Αν επισης δεν διαθετεις σπιτι ειμαστε ετοιμοι να σου παραχωρησουμε ενα μικρο σπιτακι στη Γλυφαδα μαζι με ενα πρακτορειο ΠΡΟ-ΠΟ σαν υπαλληλος.Αν δεχεσαι ειμαστε στη διαθεση σου.Αν εισαι ομως συνταξιουχος της πρωην ολυμπιακης και πανω απο 60 χρονων, τοτε ασε να προσλαβουμε καποιον αλλο στη θεση σου

Υπερψηφίστηκε από 2 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Leguizamon[195.97.1xx.xxx]
20/03/2014 12:36

@ ΑΝΕΡΓΟΣ45 ΑΠΟ 31-6-2011

Μεγάλε, αν ΔΕΝ είσαι troll (που πολύ ζορίζομαι να το πιστέψω) σταμάτα, μέχρις εδώ γιατί μας ζάλισες. Ελεος όμως. Μας κλωθογυρίζεις τις απόψεις σου και το "χρηματιστήριο" της ψήφου σου , λες και είμαστε αιγοπρόβατα με νοητική υστέρηση.

Θα κάνω μια απόπειρα να μιλήσουμε σοβαρά, έστω για λίγο, γιατί εδώ μέσα μου φαίνεται μπαινει και τρολαρει ο καθενας ανενοχλητος για να δημιουργει εντυπωσεις.

Καταρχην άνεργος ο γράφων έχει περάσει, ήμουν εκεί, και το έχω πληρώσει με τίμημα της υγείας μου. Επαναλαμβάνω, με τίμημα της υγείας μου. Επομένως ξέρω πολύ καλά για τι μιλάμε,

1) Δε μας λες ανεργε 45: ΕΞΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΣ ??
Σε ρωτάω ? Είσαι αρτιμελής / υγιής χριστιανέ μου ?? Σου έχει περάσει από το μυαλό ότι υπάρχουν ΕΝΑ ΣΩΡΟ αξιοπρεπέστατες (και ΚΑΛΕΣ !!) δουλειες στο εξωτερικό (από ευρώπη και αφρικη μέχρι ρωσία, ασία και μέση ανατολη), που μπορούν να σου δώσουν μια διέξοδο για αυτά τα χρόνια που είσαι ΑΚΟΜΑ ΝΕΟΣ ??? (δεν έχεις ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΝΕΟΣ ??? Τι στον κόρακα, πουρέ σε σκόμη σας ρίχνει ο πιτσαδόρος από τον ουρανό ??. Κουνήσου παιδί μου, ΜΙΑ ΦΟΡΑ στη ζωή σου είσαι 45. Ναι δεν είναι 20 ή 30, αλλά είναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ 60+. Θα βρεις δουλεια.

2) Δεν μας λες κάτι, αν αύριο εξαθλιωθείς ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ (εσύ ξέρεις που βάζεις τον πήχυ της εξαθλίωσης, εσύ και οι λοιποί ψηφοφόροι της πασοκονουδου.): Πόσο θα κοστολογείς τότε την ψήφο σου?? 200 ευρώ ? 100?? 40 ?? Πόσο ρε παιδί μου , να ξέρουμε. Και μην αυτομαστιγώνεσαι έτσι δημόσια, υπάρχει και ένα πράγμα που λέγεται ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ στους ανθρώπους. Γιατί αν ΤΟΣΑ ΣΟΥ ΛΕΙΠΟΥΝ, θα τη βρουμε την ακρη (τα στοιχεια μου στη Ναυτεμπορικη). Κι εγω και άλλοι φιλοι μπορουμε να βοηθήσουμε (επιτρέπω παρακαλω να δοθει το εμαιλ μου στον εν λογω συνδρομητη).

3) Αντε και στα'δωσε. ΠΟΥ, ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ, αλλά λέμε. Και ?? Πόσο καιρό θα σε βαστήξουν ?? Μετά ??

4) Δε μου λες, αν σου "δώσει" (στο μιλητο πάντα) το χρυσό αυγό 501, θα πας εκει ?

5) Συνειδητοποιείς, ότι έχεις λύσεις, εφόσον έχεις (στο εύχομαι) την υγειά σου, και ΕΠΙΛΟΓΕΣ, και δεν θα πρέπει να ευτελίζεις την ατομική σου αξιοπρέπεια για λιγοτερα απο οσο κανει ενα... smartphone να πάρει ευχή, που κραδαίνει στο χέρι (και δεν εκτιμά) και το "τελευταίο" αμούστακο πιτσιρίκι των βολεμένων αυτού του ΑΘΛΙΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ?? Ούτε i-ph... δεν παίρνεις, καημενε.

6) Τέλος, κάνε ότι έχεις να κάνεις, και ότι νομίζεις, και απόφυγε αν θέλεις να προσπαθείς να επηρρεάσεις, με τον χειρότερο τρόπο (απορώ πως το επιτρέπει το site) την πολιτική ψήφο των υπολοίπων, χωρίς κανένα επιχείρημα, χωρίς καμία απόπειρα διαλόγου, παρά μονο με την ΩΜΗ, ΑΠΡΟΚΑΛΥΠΤΗ ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΨΗΦΟΥ ΣΟΥ.

7) Ημουν εκει (που βρισκεσαι) ΚΑΙ ΞΕΡΩ. Και βγηκα δυνατοτερος. Αν, μία τοις χιλίοις, γιατί αυτοί οι απατεώνες είναι ικανοί να δανειστούν νύχτα για να δώσουν "δωράκια", σου δώκουν κάτιτις, ΠΑΡΤΟ ΚΑΙ ΦΤΥΣΤΟΥΣ. Θα έχεις ΣΩΣΕΙ μεγάλο μέρος της τιμής σου. (αυτοί το έχουν κάνει αμέτρητες φορές σε βα΄ρος σου)

Υπερψηφίστηκε από 5 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
20/03/2014 11:54

Αγαπητέ ΑΝΕΡΓΕ45 ΑΠΟ 31-6-2011, προφανώς έχεις μεγάλα δίκια. Ζεις ένα σοβαρό πρόβλημα που μπορεί να τσακίσει πραγματικά έναν άνθρωπο, το σοβαρότερο όλων μετά τα προβλήματα υγείας. Όμως, θα μου επιτρέψεις να εκφράσω την φτωχή μου γνώμη (αν θες την ακούς, μπορείς βεβαίως κάλλιστα να θεωρήσεις ότι αφού εγώ έχω δουλειά, τι καταλαβαίνω από αυτά και να με γράψεις, δε θα σε κατηγορήσω) ότι πρέπει μέσα στην δίνη της ανεργίας να προσπαθήσεις με όλες σου τις δυνάμεις να διατηρήσεις τουλάχιστον την αξιοπρέπειά σου και την λογική σου, απέναντι σε αυτούς που θέλουν να τα κλέψουν και δεν δίνουν δεκάρα τσακιστή για σένα, όπως στην κατοχή δεν έδιναν δεκάρα τσακιστή οι δοσίλογες κυβερνήσεις και οι κάθε είδους συνεργάτες για τους νεκρούς. Από τα σχόλια σου γίνεται κατανοητό ότι αν ο πρωθυπουργός κάνει κάποιες ΕΞΑΓΓΕΛΙΕΣ υπέρ των ανέργων (ΠΟΥ ΘΑ ΤΙΣ ΚΑΝΕΙ, μπορείς να θυμάσαι ότι το είπα, θα εκπληρωθεί «η προφητεία μου» με μαθηματική ακρίβεια) θα τον ψηφίσεις. Θα τον πιστέψεις όμως? Θα ξεχάσεις ότι τις εξαγγελίες αυτές τις έχει κάνει εδώ και 2 και 3 και 4 χρόνια, αλλά είναι αυτός ο ίδιος και το κόμμα του που συνεργάσθηκαν με το έτερο κόμμα του ΠΑΣΟΚ (αλλά και την ΔΗΜΑΡ και το ΛΑΟΣ) για να σε φέρουν εκεί που σε έφεραν? Ακόμα και αυτοί που θα πάρουν την ελεημοσύνη του 500ρικου (βεβαίως πρώτα οι ένστολοι, για να πάνε όσο πίσω μπορούν τις απαιτήσεις που έχουν βάση των αποφάσεων του ΣτΕ και να συνεχίσουν να υποστηρίζουν την κυβέρνηση, ιδίως αν βγεις σε καμιά πορεία όπου πρέπει να σε λιανίσουν στα χημικά), θα ξεχάσουν ότι εδώ και τρία χρόνια μέσω μείωση μισθών και τρομερής αύξησης φόρων (τα οποία ΔΕΝ θα αλλάξουν) του έχουν πάρει 5-6 μισθούς ετησίως και απειλούν να του πάρουν και το σπίτι αν χρωστάει 1000 ευρώ στην εφορία? Θα ξεχάσουν ότι η πολιτική αυτή θα συνεχισθεί για τις επόμενες δεκαετίες σε μια χώρα αποικία και θα μας φέρει, όπως είχαν εξαρχής σχεδιάσει, στην οικονομική κατάσταση και τα εργασιακά δικαιώματα Βουλγαρίας και Μπαγκλαντές, έχοντας χάσει υγεία, χώρα, τη ζωή μας τη ίδια? Εξαγγελίες υπέρ των ανέργων θα κάνουν και όλοι οι άλλοι φυσικά. Και αυτούς θα τους πιστέψεις όλους?? Τότε ποιον θα ψηφίσεις?

Αν σου το δώσει, φυσικά και πάρτο το 500ρικο, δεν θα σου πω βλακείες. Αλλά σκέψου πολύ σοβαρά τι θα ψηφίσεις ή πως θα ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ απέναντι σε όσα γίνονται και θα συνεχίσουν να γίνονται. Κάποτε είχες εργασία, και τώρα όταν βρεις (και σου εύχομαι να βρεις γρήγορα), δεν θα έχεις ωράριο, δεν θα έχεις δικαιώματα, θα σε προσλάβουν πιθανότατα μέσω κάποιας εταιρείας προσωρινής απασχόλησης (ΕΠΑ) και θα σου δίνουν 300 ευρώ, ενώ για σύνταξη σε 20-30 χρόνια, ΞΕΧΑΣΕ το. Το δέχεσαι που άλλαξαν έτσι τη ζωή σου? Η μόνη βοήθεια που μπορώ να προτείνω τώρα εφόσον έχεις σοβαρά προβλήματα διαβίωσης, είναι να απευθυνθείς σε οργανώσεις όπως το ΕΠΑΜ ή το Κίνημα Δεν Πληρώνω πχ, όπου μπορείς να βρεις κοινωνικά παντοπωλεία για να προμηθευτείς τρόφιμα σε εξαιρετικές τιμές, κοινωνικά ιατρεία, να δε βοηθήσουν αν ενδεχομένως σου έκλεισαν το ρεύμα κλπ.

Υπερψηφίστηκε από 6 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
defender[212.205.1xx.xxx]
20/03/2014 09:58

επιδομα σε ενστολους κατω των 1,500ευρω...
μαλιστα!
οι αστολοι οικοδομοι, μηχανικοι, security, σερβιτοροι, κομμωτριες κλπ που παιρνουν κατω απο 600 και αν ειναι κατω των 25 ετων δεν παιρνουν ουτε 500 μεικτα, τι παροχη θα παρουν???
αυτοι δεν ειναι σκληρα εργαζομενοι??? και μαλιστα με την καθημερινη απειλη της απολυσης???
αληθεια με την ανεργια τι θα γινει???
περιμενετε να φτασει 50% για να μην δουλευει κανεις και να μην αισθανεται αδικημενος ο ανεργος???

ετσι δωστε και αλλο σανο στα προβατα σας να ερθουν να σας ψηφισουν!!! μπεεεεεεε

500 ευρω η ψηφος!!!! το αφεντικο της πιτσαριας τρελαθηκε!!!!

Υπερψηφίστηκε από 12 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
ΑΝΕΡΓΟΣ45 ΑΠΟ 31-6-2011[2.87.7xx.xxx]
20/03/2014 09:20

Είδα τις εξαγγελίες του πρωθυπουργού για το που θα δώσει και πόσα.Απ ό τι είδα για τους ανέργους και μάλιστα στους άνω των 40 ετών οι οποίοι είναι και πάνω από ένα χρόνο άνεργοι (33 μήνες είμαι εγώ)δεν είδα να γίνεται καμία αναφορά.Αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα να προσαρμόσω αναλόγως και εγώ την αποφασή μου για το τι δεν θα ψηφίσω.Έτσι λοιπόν δεν θα ψηφίσω ΝΔ αφού εγώ παρότι 33 μήνες άνεργος δεν τυγχάνω καμιάς παροχής.Για το τι θα ψηφίσω εξαρτάται από τις αγγελίες που θα γίνουν από τα κόμματα και οι οποίες θα αφορούν βεβαίως την τσέπη μου.Λυπάμαι κε πρωθυπουργέ!!!

Υπερψηφίστηκε από 6 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 3 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[79.130.1xx.xxx]
19/03/2014 21:54

Doonies ευχαριστώ για την τοποθέτησή σου. Θα διαφωνήσω πάντως αν εννοείς ότι το να ψηφίσει κανείς τον Καζάκη είναι τραλαρί τραλαρό, νομίζω είναι συνειδητοποιημένη ψήφος σε ένα κόμμα με πραγματικό πρόγραμμα. Η λογική σου είναι να χάσει η ΝΔ βεβαίως και δεν θα διαφωνήσω προφανώς καθόλου, αλλά το βασικότερο είναι να αλλάξουν ριζικά τα πράγματα. Ναι, το σύστημα έχει άπειρες δικλείδες ασφαλείας, αλλά οι καταστάσεις είναι έκτακτες και χρειάζεται αντίδραση και όχι μοιρολατρεία, ας έχει το σύστημα όσες δικλείδες έχει. Προφανώς αποδεχόμενος ότι και ο ΣΥΡΙΖΑ έχει "κλείσει" με το σύστημα, αποδέχεσαι και κάτι άλλο βασικότερο: χρειάζεται ριζική ανατροπή (αλλιώς απλά καθόμαστε στα αυγά μας). Δεν θα αλλάξουμε τίποτα μέσω των εκλογών, οι εκλογές μπορεί να είναι όμως μια καλή αρχή, μιας και πέφτουν πολύ κοντά.

Υπερψηφίστηκε από 6 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
ΑΣΤΟΛΟΣ[87.202.3xx.xxx]
19/03/2014 19:39

Δηλαδή ένας ένστολος με 1.400 € μισθό θα πάρει 500 € ενώ οι μισοί τουλάχιστον άνεργοι θα πάρουν ένα ολοστρόγγυλο 0 €. Η εξαγορά της ψήφου προς 500 € απευθύνεται σε ιθαγενείς, σαν τους Ινδιάνους που χάριζαν το χρυσάφι για μερικές χάντρες.

Υπερψηφίστηκε από 18 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
doonies[85.73.1xx.xxx]
19/03/2014 17:11

μα προφανως αυτο λεω και εγω.
οι γερμανορωσικες εμπορικες σχεσεις
ειναι οχι απλα πιο σημαντικες για την Γερμανια
αλλα ΚΡΙΣΙΜΕΣ για την επιτευξη των στοχων
που περιγραφονται στο αρθρο
πραγματα για τα οποια εχω ερθει σε σκληρη αντιπαραθεση
με διαφορους θαυμαστες των γερμανων
προ πολλου.
παντως ουτε εγω εχω πληροφορηση
για νεο συμφωνο Ριμπεντροπ-Μολοτωφ
αλλα ω του θαυματος
οπως τοτε διαμοιραστηκε η Πολωνια
σε Ανατολη και Δυση
ετσι και τωρα η Νοτια Πολωνια namens Oυκρανια
διαμοιραζεται σε Ανατολη και Δυση.
και κατι αλλο.
και γω βγαζω το καπελλο στον οικονομολογο Καζακη.
ειναι χαμενη ψηφος,ομως.
με αυτη την τακτικη μια νουδουλα της πλακας συνεργαζομενη με τιποτα απολειφαδια τυπου πασοκ,58 ελιες, ποταμια και ρυακια
θα συνεχισει να νεμεται μια χαρα την εξουσια.
δεν εχω απολυτως καμμια εμπιστοσυνη στο Συριζα
αλλα ξερναω οταν βλεπω γεωργιαδη,ντινοπουλο,μισελ ασημακοπουλου..
ας ξεκουμπισθουν λοιπον πρωτα αυτοι
και μετα παιζω με πιθανοτητα 1%
(ολογραφως,ενα τοις εκατο)
να μην ειναι ο ΣΥΡΙΖΑ
μια απο τα ιδια.
δυστυχως αυτες τις επιλογες επιτρεπει
η κατ'ευφημισμον δημοκρατια μας
(ολιγαρχια και φεουδαρχια του κερατα δηλαδη,
εδω στην Μ.Βρετανια 5 βρωμοοικογενειες
ανακοινωθηκε χθες οτι εχουν οσα 12,5 εκατομμυρια βρετανοι.
και παθανε ενα ταρακουλο,οι φιλοι μας)
να εισαι βεβαιος οτι αν ποτε ο Καζακης αποκτησει ρευμα
το συστημα στο πολυυυυυυυ χαλαρο
θα τον απορροφησει η εξωβελισει.
Αγγελε,με τραλαλα και τρουλουλου
δεν κανεις ομελεττα
και σε αυτο συμφωνω με τον φιλο μας τον Λεγκιζαμον.
ελπιζω να καταλαβαινεις.
παρακατω κωλυομαι.

Υπερψηφίστηκε από 6 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
19/03/2014 16:38

Και για να επανέλθουμε στο θέμα μας, ο Αντώνης αποφάσισε λίγο προ των εκλογών (how original) να βγάλει και την ελπίδα από το κουτί της Πανδώρας. Την τελευταία και πιο επικίνδυνη αρρώστεια. Μεταθέτοντας την αλλαγή, την δράση, την ευθύνη, το κόστος και την επιλογή του να δράσουμε στο αύριο, στο μεθαύριο, στο παραμεθαύριο ονειρευόμαστε, κάτι που απαιτεί είτε βαθύ ύπνο, είτε υπνοβασία, αμφότερες καταστάσεις μας καθιστούν εύκολα θύματα. Αρκούν 500 ευρώ για να γίνει αυτό? Πιθανόν και να αρκούν.

Υπερψηφίστηκε από 8 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
19/03/2014 16:23

Συμφωνώ σε μεγάλο βαθμό με το άρθρο, ναι αγαπητέ Doonies. Όχι, σε αυτή την φάση δεν έχω κάποια πληροφόρηση για νέο σύμφωνο Ρίμπεντροπ- Μολότωφ, αν και τίποτα δεν είναι απίθανο σε αυτό τον κόσμο. Το σίγουρο για μένα είναι ότι οι εμπορικές σχέσεις Γερμανίας - Ρωσίας είναι πιο σημαντικές για την Γερμνανία από ότι για την Ρωσία.

Υπερψηφίστηκε από 7 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
doonies[85.73.1xx.xxx]
19/03/2014 16:12

Αγγελε,υιοθετεις το αρθρο ?
γιατι τοτε,
ποια η ευρωπαικη χωρα
που στηριζει την γερμανια
στην επιτευξη αυτων των στοχων της?
μηπως ειναι η ιδια
που λιγο πριν ξεσπασει ο Β' Π.Π.
ξερανε αγγλο-γαλους και λοιπους
με το περφημο συμφωνο Ρ....π-Μ...φ ?
και ας ελπισουμε
κατα πως λεγεται
οτι η ιστορια επαναλαμβανεται
σαν φαρσοκωμωδια.
ειδεμη κλαφτα Χαραλαμπε,συγγνωμη Αγγελε.

Υπερψηφίστηκε από 3 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 7 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
19/03/2014 12:56

(συνέχεια)

Και πάλι, μετά την επανένωση της Γερμανίας είχαμε μια φάση σταθεροποίησής της στην Ευρώπη για να μεταβούμε στην κυριαρχημένη από τους Γερμανούς Ευρώπη. «Όπως και πριν εκατό χρόνια η γερμανική απαίτηση για ισότιμη συμμετοχή θα εξαπολύσει μια συγκεχυμένη “παγκόσμια πολιτική”, χωρίς κάποιο σχέδιο, βιαστική, στο τέλος καταστροφική. Ήδη, ακόμη και οι πρωταγωνιστές, εκείνοι δηλαδή που επιδιώκουν αυτόν το νέο παγκόσμια κυριαρχικό ρόλο, είναι κατά βάση αναγνωρίσιμοι: είναι οι νέοι ιμπεριαλιστές, το μελλοντικό παγγερμανικό κίνημα», προβλέπει ο Wolfgang Michal.

Η εθνική ομφαλοσκόπηση των Γερμανών δεν θα διαρκέσει πολύ, όπως και μετά την ίδρυση του πρώτου γερμανικού Ράϊχ. Σήμερα, η ιδέα ενός ισχυρού κεντροευρωπαϊκού «πυρήνα ευρώ» αποτελεί τον θεμέλιο λίθο για τον νέο επεκτατισμό. «Κι αυτό γιατί το ολοκληρωμένο εθνικό κράτος, δεν έχει καμμιά παράδοση στην Γερμανία. Η απαίτηση για περισσότερα, παραμένει πάντοτε ένα βασικό γερμανικό πάθος».

Όλα αυτά μπορεί να ακούγονται σαν «θεωρία συνωμοσίας» γιατί μυρίζουν μπαρούτι, γιατί οι καιροί έχουν αλλάξει, γιατί υπάρχει ένα σύστημα «δημοκρατικών» αξιών που θα το αποτρέψει και άλλοι ευσεβείς πόθοι ότι ο γερμανικός λαός δεν έχει πια απαιτήσεις κυριαρχίας. Όλες αυτές οι ενστάσεις, αργά ή γρήγορα, καταρρέουν μπροστά στην «σταθερά κυρίαρχη γερμανική εξωτερική πολιτική που συνίσταται στο να μην αναγνωρίζει σύνορα», τονίζει ο Michal. «Χαρακτηριστικό της Γερμανίας είναι, ότι το εθνικό σ’ αυτή την χώρα δεν συνδυάζεται ποτέ όπως στις άλλες δυτικές χώρες “φυσιολογικά” με δημοκρατία, αλλά αποκλειστικά ως κυριαρχία».

Με λίγα λόγια, για το Βερολίνο και τους δορυφόρους του μία είναι η σκέψη: Δύναμη χωρίς περιορισμό! Αυτό είναι και το πνεύμα των «τροϊκανών» δυνάμεων κατοχής. Έχουμε να κάνουμε με μια συμμορία τσομπανόσκυλων που τρομοκρατούν τους Ευρωπαίους ώστε να κάνουν τα πάντα για να είναι αρεστοί στους Γερμανούς. Ξύπνα Ευρώπη! Ξύπνα Ελλάδα!

Υπερψηφίστηκε από 7 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
19/03/2014 12:55

(συνέχεια)

Ναι, όλα αυτά μπορεί να συμβαίνουν συγχρόνως, αλλά αυτή που είναι το όχημα της καταστροφικής πολιτικής απέναντί μας, και απέναντι σε όλους τους Ευρωπαίους, είναι η Γερμανία. Η συμπεριφορά της πολιτικής της ηγεσίας είναι ανάλογη αυτής της χιτλερικής Γερμανίας, σε μια παγκοσμιοποιημένη εκδοχή της και με άλλα προσχήματα.

Και τότε τραπεζίτες την στήριξαν για να αλώσει την Ευρώπη και τώρα οι «αγορές» την στηρίζουν. Ο γερμανικός ρεβανσισμός, με αρχή τον αισχρό ρόλο που έπαιξε στην διάλυση της Γιουγκοσλαβίας, είναι ήδη εντός των ευρωπαϊκών πυλών. Αυτός που το κατάλαβε εγκαίρως, καλύτερα απ’ όλους, είναι ο Γερμανός συγγραφέας Wolfgang Michal που σε μια δεξιοτεχνική και ευφυή εργασία του με τον τίτλο «Η Γερμανία και ο επερχόμενος Βιλχελμίνειος Ιμπεριαλισμός» προσπάθησε να μας προειδοποιήσει, από την δεκαετία του ’90, για το τι μας περιμένει.

«Τα πράγματα κυλούν ακριβώς, όπως και μετά την ίδρυση του Ράϊχ, το 1871. Η ενωμένη ξανά Γερμανία θα καταστρέψει και πάλι την Ευρωπαϊκή ισορροπία. Γιατί το εθνικό σενάριο των Γερμανών δεν προβλέπει τη δημιουργία ενός εθνικού κράτους που έχει κορέσει τις επιθυμίες του, αλλά τη δημιουργία μιας Μεσευρωπαϊκής μεγάλης αυτοκρατορίας (Ράϊχ) ανάμεσα στη Γαλλία από τα δυτικά και τη Ρωσσία στα ανατολικά. Έτσι ήταν πάντα και έτσι θα είναι. Είναι το όνειρο-στόχος των Γερμανών να ιδρύσουν και πάλι ένα Imperium Romanum», λέει ο Michal.

«Το πρόγραμμα αυτής της κυριαρχικής πολιτικής είναι απλό και κατά σχεδόν ανόητο τρόπο, πάντα ίδιο. Είναι ένα αιώνιο τριπλό άλμα: πρώτα η Ευρώπη, μετά ο κόσμος, μετά πόλεμος. Αυτό το πρόγραμμα βασίζεται στην ακατανίκητη γερμανική αντίληψη, της παρακινδυνευμένης κεντρικής θέσης και της απ’ αυτήν συνεπαγόμενης αναγκαιότητας, ότι η Γερμανία οφείλει να γίνει ο κυρίαρχος της Ευρώπης.

Αυτή η έμμονη ιδέα που οδηγεί στην επανάληψη του ίδιου σεναρίου, στον πόλεμο, ακολουθείται με στείρα επιμονή από τη γένεση της Γερμανίας τον 10ο αιώνα. Εκείνο μόνο που αλλάζει κάθε φορά, είναι ο χρόνος τον οποίο χρειάζεται ο κύκλος της μοίρας της Γερμανίας για μια στροφή, το μήκος των διαφόρων φάσεων και οι ενδιάμεσες περίοδοι.

Την εποχή του Μπίσμαρκ, την ένωση του Ράϊχ το 1871 ακολούθησε μια σύντομη περίοδος σταθεροποίησης της χώρας στην Ευρώπη. Μετά μια μακρύτερη περίοδος της ευρωπαϊκής αποσύνθεσης και παράλληλα μια σύντομη περίοδος ανάμιξης στη διεθνή πολιτική και τέλος μια μακρά προετοιμασία για πόλεμο. Την εποχή του Χίτλερ, όλα κινήθηκαν σαν να υπήρχε χρονικός επιταχυντής».

Υπερψηφίστηκε από 4 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
19/03/2014 12:53

Ελπίζω ο φιλόξενος διαχειριστής να μου επιτρέψει τη δημοσίευση, η οποία μπορεί να μην είναι αμέσως σχετική με το θέμα του μοιράσματος του πλεονάσματος (πολλά άλλα σχόλια εδώ δεν είναι άλλωστε), αλλά είναι σαφέστατα εμμέσως σχετική, αφού αναφέρεται στην βασική γενεσιουργό αιτία της κρίσης: την Γερμανία και το ευρώ της να το πω πολύ περιεκτικά. Πιστεύω ότι συμφωνείτε ή διαφωνείτε με τον αρθρογράφο, θα σας δώσει τροφή για γόνιμη σκέψη.

Μπουμπαλάνδη, το δυστοπικό σενάριο της Ευρώπης
του Λεωνίδα Χ. Αποσκίτη [Δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Hellenic Nexus, τ.79, Νοέμβριος 2013]

Το Γερμανικό Ζήτημα είναι πάλι επίκαιρο. Για άλλη μια φορά η Ευρώπη βρίσκεται κάτω από την μπότα της γερμανικής ωμότητας που εκδηλώνεται, προς το παρόν, με οικονομικές μεθόδους.

Οι πρώτοι που προείδαν τον σημερινό κίνδυνο ήταν, φυσικά, οι Βρετανοί πριν ακόμα από την ενοποίηση των δύο Γερμανιών και την Συνθήκη του Μάαστριχτ. Τα λονδρέζικα φύλλα, όπως ο Spectator και η Daily Mail, κραύγαζαν από τότε, δικαιολογημένα, όπως αποδείχθηκε, ότι οι Γερμανοί ξανάρχονται σαν τα «τσομπανόσκυλα» της Ευρώπης και η Ε.Ε. γίνεται μια «γερμανική ληστοφωλιά». Η τότε πρωθυπουργός τους, Μάργκαρετ Θάτσερ, σε αντίθεση με τους Μιτεράν και Γκορμπατσώφ, κατάλαβε αμέσως ξεκάθαρα ότι η Ευρώπη κινδύνευε να βρεθεί ξανά κάτω από τον γερμανικό οδοστρωτήρα.

Ο έμπιστός της υπουργός Εμπορίου, Νίκολας Ρίντλεϋ, δήλωνε το καλοκαίρι του 1990: «Οι Γερμανοί κατακτούν την Ευρώπη κι οι Γάλλοι είναι τα σκυλάκια τους».
Δύο δεκαετίες μετά, η Γερμανία είναι στην καρδιά της τρέχουσας ευρωπαϊκής κρίσης χρέους χάρη στις ανισορροπίες που δημιούργησε η ίδια μέσα στην ευρωζώνη. Η φράου Μέρκελ συμπεριφέρεται σαν Καγκελάριος της Ε.Ε. κι όχι της Γερμανίας, επιβάλλοντας όμως στους άλλους τις «γερμανικές ιδέες» του ισχυρού ανταγωνισμού που βαθαίνουν συνέχεια την κρίση.

Η Μπούντεσμπανκ –Bundesbank- ή Μπούμπα, όπως συνηθίζουν να την λένε, μετατρέπει σταθερά την Ευρώπη σε μια Μπουμπαλάνδη.

Ακριβώς όπως προφήτευσε στα τέλη του 1993 η εξίσου μισητή, κατά τα άλλα, Μάργκαρετ Θάτσερ σε μια συνέντευξή της στο Spiegel: «Είναι ξεκάθαρο», έλεγε, «ότι εσείς οι Γερμανοί δεν θέλετε να προσδεθείτε στην Ευρώπη. Θέλετε να προσδέσετε στην Γερμανία ό,τι απομείνει από την Ευρώπη».

Σήμερα, 24 χρόνια μετά την πτώση του τείχους και την γερμανική ενοποίηση, η ιστορία του γερμανικού Ράϊχ επαναλαμβάνεται και η Ελλάδα είναι αυτή που το βιώνει χειρότερα από όλους στο πετσί της. Όταν φωνάζαμε από το 2010, από την αρχή της χρεοκρατίας, πέραν των άλλων, και για τους «ναζί», κάποιοι καλοθελητές έσπευδαν να αθωώσουν τους Γερμανούς με διάφορες δικαιολογίες του τύπου «οι Αμερικανοί κατέχουν την Γερμανία… οι Εβραίοι είναι από πίσω… η Γερμανία δεν είναι κράτος, είναι εταιρεία κ.ο.κ.».

Υπερψηφίστηκε από 6 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 3 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Μπουλάς [91.132.2xx.xxx]
19/03/2014 11:39

@ obi one cano

Παρ'ότι είμαι ψηφοφόρος του ΣΥΡΙΖΑ για πολλούς λόγους.
Κι επειδή δεν με νοιάζει ποιός άλλος θα βγεί αλλά πρωτίστως να σωθεί η χώρα μου από τα αποδεδειγμένα καταστροφικά αρπακτικά της πασοκοδεξιάς.
Χαιρετίζω με ικανοποίηση την αποστροφή σου στους γαλαζοπράσινους δωσίλογους και ταγούς της απάτης , όσο και την επίσης αποστροφή σου στον ΣΥΡΙΖΑ.
Ολοι οι υπόλοιποι Ελληνες όπου κι αν ανήκουμε θέλουμε να φύγουν οι κλέφτες κι ας κυβερνήσει όποιοσδήποτε ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ και ΤΙΜΙΟΣ Ελληνας.
Οι ψηφοφόροι των κλεφταμαρτωλών μόνο θέλουν να μείνουν οι πασοκοδεξιοί στην εξουσία για παραγραφή των εγκλημάτων τους και ξεπούλημα της ΕΛΛΑΔΑΣ μέχρις εσχάτων.
Θυμίζω από πετρέλαιο χάνουν κι όμως μας αφήνουν και παγώνουμε.
Με τη σφαγή των μισθών στον Ι.Τ το κράτος χάνει κι όμως μπήκε στα μνημόνια.
Θέλουν τον Ελληνα εξαντλημένο,πεινασμένο,ζητιάνο και ψωμολύσσα και την Ελλάδα τζάμπα.
Ο Μπουλάς πάντα μιλάει με αποδείξεις.

Υπερψηφίστηκε από 19 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
obi one canobi[85.75.4xx.xxx]
19/03/2014 10:47

Αρχίσανε πάλι τα "μοιράσματα"....."έρχονται και εκλογές" που έλεγε και ο Σιμήτης....
Ακόμη πιστεύει η Ν.Δ. -αυτό το κόμμα των παντελώς άχριστων και ανίκανων-οτι μπορεί να μας ξεγελάσει.
Εσείς εκεί στην νδ να πιστεύετε την Public issue , την Marc και δεν ξέρω άλλο τί.....
Mέχρι τον μάιο κύριοι.Ισχύει και για τον υπερόπτη/ξερόλα Αλέξη,που νομίζει οτι μας έχει στο τσεπάκι.
Πιστεύω οτι έχουμε πάρει το μάθημά μας , και απαλλαγμένοι απο ανόητες ιδεολογίες και οπαδισμούς θα απαντήσουμε στα σιχάματα!

Υπερψηφίστηκε από 18 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 3 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Nick[46.177.2xx.xxx]
19/03/2014 10:44


ANEΡΓΟΣ45ΕΤΩΝ ΑΠΟ 1-7-2011[2.87.8xx.xxx
Οι οπορτουνιστες μ αυτο το τροπο σκεφτονται.Πως να βολεψουν το εαυτο τους, τις κορες των, το συγγενολοι τους. και ας τους αλλους να κουρευονται.Αν ειναι για το πεντακοσαρικο , να κανουμε κανενα ερανο να συγκεντρωσουμε το μεγαλο ποσον που το εχεις αναγκη....

Υπερψηφίστηκε από 14 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Success story[212.251.1xx.xxx]
19/03/2014 09:43

Η Ελλάδα σε λίγο θα αρχίσει να ευημερεί κατά τους πλέον ελεεινούς υπηρέτες κοινωνιοκτόνων (συγχωρέστε μου τη λεξιπλασία) πολιτικών. Θα ευημερεί ερήμην των πολιτών της. Θα ευημερεί όταν η παιδική θνησιμότητα έχει ανέβει κατά 43% (Hannes Swoboda σοσιαλδημοκράτης Αυστριακός Ευρωβουλευτής). Θα ευημερεί όταν ι στους 5 Έλληνες δεν μπορεί να αγοράσει τα αναγκαία. (ΟΟΣΑ). Θα ευημερεί όταν η ανισότητα έχει μεγαλώσει υπερβολικά (Levy Institute). Θα ευημερεί όταν 1 στους 2 Έλληνες θέλει να φύγει. Θα ευημερεί όταν το Ελληνικό παρότι 15 φορές μικρότερο από τον Αστέρα Βουλιαγμένης πουλιέται σχεδόν στην ίδια τιμή με αυτό (Βουλευτίνα Γιαννακάκη)΄. Προάγγελος της ευημερίας τα 500 εκ 500 Ευρώ η ψήφος στηριγμένη στη δική μας υπερφορολόγηση. Όταν πληρώνετε φόρους για τα σπίτια σας σε αξίες 30% ή και 40% παραπάνω από τις εμπορικές. Όταν οι δαπάνες για υγεία είναι το 6% του ΑΕΠ στην Ελλάδα ενώ στη Γερμανία το 10%. Λυπάμαι ότι ο πολιτικός σας χρόνος τελειώνει σύντομα. Και η απάντηση της Ιστορίας θα είναι αμείλικτη.

Υπερψηφίστηκε από 23 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 4 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
defender[212.205.1xx.xxx]
19/03/2014 09:23

περαστε κοσμε!!!
500 ευρω η ψηφος!!!
σε 2 μηνες εκλογες!!!
παρτε τωρα που γυριζει!!!!

bonus και ενας διορισμος στο δημοσιο!!!
το αφεντικο τρελαθηκε!!!

αν κρινω απο τις παραπανω δοσοληψιες και δω και ποιος τις κανει, τωρα καταλαβαινω ποσο καλα τα πηγε η πιτσαρια....

Υπερψηφίστηκε από 20 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
1 2 3 4 

Γράψτε το δικό σας σχόλιο

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά.
Απομένουν 3000 χαρακτήρες.

Διατηρήστε τα σχόλια σας ευγενικά, πολιτισμένα και ουσιώδη. Τα σχόλια σας θα δημοσιευτούν εφόσον το περιεχόμενο τους συμμορφώνεται με τους όρους χρήσης.

Μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία και greeklish.

Στατιστικά

  • Συνολικός αριθμός σχολίων: 81
  • Δημοσιευμένα σχόλια: 78
  • Απορριφθέντα σχόλια: 3
    • Υβριστικό Μήνυμα1
    • Παρενόχληση άλλων χρηστών1
    • Κεφαλαία γράμματα1