Με υψηλούς φόρους επιβαρύνονται οι ιδιοκτήτες των ακινήτων

Εκθεση της Διεθνούς Ενωσης Ιδιοκτητών Ακινήτων παρουσιάστηκε στις Βρυξέλλες
Τετάρτη, 13 Νοεμβρίου 2013 07:00
UPD:13/11 09:40

Πρωταθλήτρια στους φόρους και το ενοικιοστάσιο σε βάρος των ιδιοκτητών είναι η Ελλάδα, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας της Διεθνούς Ενωσης Ιδιοκτητών Ακινήτων, που παρουσιάστηκε χθες στις Βρυξέλλες.

86 σχόλια
Ταξινόμηση:
Επιστροφή στο άρθρο
Nostradamus[46.246.1xx.xxx]
14/11/2013 23:53

@Θεοδοσιε

Οχι μονο η ναυπηγηση των νεων Υ/Β 4ης γενιας κλασεως Borei αλλα και ο πιθανος εκσυγχρονισμος των Υ/Β 3ης γενιας κλασης Typhoon καθως και ο ηδη ολοκληρωμενος εκσυγχρονισμος των Υ/Β κλασης Delta IV.Επισης ο εκσυγχρονισμος των Kirov-class cruisers καθως και η ενεργοποιηση των πρωην Σοβιετικων βασεων στην Αρκτικη.
Τα γεγονοτα εξελισσονται γρηγορα.Σαν χωρα ειμαστε μια αμελητεα ποσοτητα.Ειδικα με τις υπαρχουσες κυβερνησεις και τις οποιες εναλλακτικες τους.Γιαυτο και αγαπητε φιλε τον τελευταιο καιρο δινω βαση λιγο περισσοτερο στην μικρη εικονα της περιοχης μας(χωρις ομως να παραβλεπω την μεγαλη).
Ευτηχως οι "πολλοι" παρακολουθουν μονο τα "οικονομικα" θεματα που ουσιαστικα δεν εχει μεινει κανενας λογος περαιτερω αναλυσης..Η αποτυχια ειναι δεδομενη και "ζωντανη" στην καθημερινοτητα μας.Ας ανταλλαζουν τις χρωματικες τους αποψεις μονο εκει...αφηνοντας το πεδιο αλλων πολυ πιο σοβαρων θεματων ελευθερο και πιο ησυχο για καλητερη μελετη και ανταλλαγη αποψεων.

Υ.Γ.1Η τελευταια ΕΣΣΟ που παρουσιαζεται ενημερωθηκε οτι δεν θα λαβει,πετσετες,σαγιοναρες,πουλοβερ κ.λ.π
Υ.Γ.2 Οι αποδοχες των βουλευτων ομως παραμενουν αμεταβλητες
Υ.Γ.3 Φυσικα εχουμε νεες πιεσεις απο τους δανειστες για "μεγαλητερη προοδο"
Υ.Γ.4 Την οποια θα "χρηματοδοτησουμε" ολοι μας με αυξηση φορολογιας και....νεα μετρα.
Υ.Γ.5 Και ετσι για να γελασουμε μιας και πρεπει να στραφουμε στην γη για αναπτυξη....Οι Καναδοι πια θα παραγουν ...ισως και να εξαγουν "Greek feta" και "Elies throumbes"..Αντε να δουμε τι θα μας μεινει εμας στο τελος να εξαγουμε...

Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
DKK[2.25.1xx.xxx]
14/11/2013 21:28

@Νοστραδαμος
Αγαπητε φιλε ,ο διαλογος πρεπει να εχει αρχη και τελος και, αν δεν καταληγει καπου,τουλαχιστον να μας κανει καλλιτερους.Παντα συνδιαλεγομαι σαυτην την βαση,εκτος και αν προκαλειται η κοινη λογικη η η υφισταμενη γνωση.Ετσι πχ
Θυμαμαι καποτε σε μια παρεα στον ομιλο αντισφαιρισης Υμηττου,επεμενε καποιος να μας πεισει πως στεκομασταν στην Πεντελη και οχι στον Υμηττο.Ε,εκει οι επιλογες του διαλογου περιοριζονται.
Ειδικωτερα σημερα,οντας Ελληνες αναψοαιματοι και πλουραλιστες,πρεπει να προσπαθησουμε να συνεννοηθουμε με βαση το παρελθον και το παρον,για να βγαλουμε ακρη στο μελλον.Σαυτη τη προσπαθεια που καταβαλουν ολοι οι σχολιαστες συμμετεχω και γω.Αφου σευχαριστησω για την καλη σου γνωμη,επιτρεψε μου να συμπληρωσω στο σκεπτικο σου,και με οσους εχουν αντιθετες αποψεις.
Καλο βραδυ

Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
DKK[2.25.1xx.xxx]
14/11/2013 20:29

Ανιδεε ch
Προφανως δεν εχεις ενημερωθει για την εξελιξη της οικονομικης θεωριας,που αναγαγει σε καταλυτη των οικονομικων μεγεθων την αυξηση του Αριθμου των ΔΥ,πχ στην ανεργια,στην ανταγωνιστηκοτητα κλπ.Ακομη και το ελλειμμα θα καλυψει η φορολογηση των ΔΥ.
Ασε δε το ενδεχομενο,οι φοροδιωκτικοι μηχανισμο να ι συλλαβουν και τα διαφευγοντα εσοδα απο παραλληλες δραστηριοτητες πχ μιζες,αρπαχτες,μπακξισια κλπ ,Ε τοτε θα προκυψει και πλεονασμα για την ασκηση ενισχυμενης κοινωνικης πολιτικης.

Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Θεοδόσιος Μεσονύκτης [94.65.5xx.xxx]
14/11/2013 19:32

Σωστή, Αγγελε, η διαπίστωσί σου, περί της ελλείψεως προθέσεως διενεργείας Εκλογών, δεν έχει, όμως, ερωτηθεί, φρονώ, ΕΚΕΙΝΟΣ που πράγματι αποφασίζει το ΠΟΤΕ γίνονται εκλογές στην Ελλάδα.

Νοστράδαμε, χαίρε. Δέξου, παρακαλώ, την εκτιμησή μου. Ποία η γνώμη σου για την ραγδαία επιτάχυνσι της κατασκευής, από το Ναυπηγείο SEVMASH, πληθώρας υποβρυχίων κλάσεως Dolgoruki και στόλου πολεμικών (!!) παγοθραυστικών, προορισμένων να συγκροτήσουν την Μοίρα Αμέσου Επεμβάσεως της Αρκτικής; Συνδύασέ το, μετά, με τις ανοησίες περί αναρρήσεως, των ΗΠΑ, στην θέσι της πρώτης στον Κόσμο πετρελαιοπαραγωγού χώρας.

Υ.Γ.Leguizamon και Καρδιολόγε, θα επιθυμούσα να σας ακούσω.

Υπερψηφίστηκε από 2 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
doonies[37.6.2xx.xxx]
14/11/2013 19:27

@ch
σκετη απολαυση το παραληρημα σου.
ειλικρινα το'φχαριστηθηκα.
μονο συχνοτερα, βρε παιδι μου,
μαυρα ματια κανουμε
να διαβασουμε κατι διασκεδαστικο
σ'αυτο το μουντο και καταθληπτικο site.

Υπερψηφίστηκε από 3 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 3 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
14/11/2013 18:34

Ευχαριστώ Nostradamus για τα καλά σου λόγια. Τα σχόλια μου συνήθως αποσκοπούν στο να αφυπνίσουν όσους είναι δυνατόν να αφυπνισθούν. Ακόμα και όταν καταψηφίζονται όπως το προηγούμενο, έχω την ελπίδα ότι κάποιοι θα κάτσουν να το σκεφτούν λίγο αργότερα και θα το κατανοήσουν.

Υπερψηφίστηκε από 1 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
doonies[37.6.2xx.xxx]
14/11/2013 17:52

επι της ταμπακερας, ραμμενο στομα.
μεσα απο απεραντης ιλαροτητας ηθικολογια
προσπαθεις να μας πεις στα μουλωχτα
οτι πρωτα (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
πληρωνουν οι ιδιωτικοι υπαλληλοι.
αυτο τωρα τι ειναι παλι ?
καινουργιο εξωτικο φρουτο ?
οτι μας κατεβαινει το ξεφουρνιζουμε
και οποιον παρει ο χαρος ?
ιχνος σοβαροτητος,ιχνος παιδειας.
καποιος σοβαρος να μας πει
οτι οι δ.υ. δεν πληρωνουν χαρατσια
φαπ,φπα,εσοδημα,τελη κυκλοφοριας,διοδια,.......
ψελιστε κατι,βρε.
αφου εχετε δικιο.
και ενας αλλος εξ'ισου σοβαρος
να μας πει οτι
η επιχειρηση του πουλαει μονο σε ι.υ.
δηλ. δεν τον ταιζουν οι δ.υ.
πχ. εγω ξερω σουβλατζιδικο
που πουλαει και πληρωνεται μονο απο ιδιωτικους υπαλληλους.
το ιδιο βενζιναδικο,σουπερ-μαρκετ,αεροπορικη εταιρια,ασφαλιστικη εταιρια,σχολη οδηγων,εφημεριδα,..........
ολοι αυτοι εχουν ανηρτημενη τεραστια ταμπελα που γραφει
ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ
εσεις τα γραφετε,οχι εγω
εγω τα παω ενα επιπεδο παρακατω
για να σας δειξω τι γραφετε.
το παραληρημα σας δειχνει την αμηχανια σας
και δεν με αγγιζει
γιατι ΞΕΡΩ οτι εχω δικιο.
στην τελικη
προσπαθω να σωσω καμμια θεση ιδιωτικου υπαλληλου
διοτι με την απολυση 10.000 δ.υ.
η αφαιρεση της αγοραστικης τους δυναμης απο την συνολικη
θα προκαλεσει την απωλεια 30.000 ι.υ.
πρεπει να εισαι παντελως ηλιθιος
η βαλτος των δανειστων
οταν σε φαση υφεσης ζητας αποτομη μειωση του G.
ξερω ειμαι κακος γιατι σας χαλαω
την νιρβανα του προβατου
που βαινει προς σφαγη.

Υπερψηφίστηκε από 5 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 7 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
UAE[41.254.2xx.xxx]
14/11/2013 17:40

Enta Haker ετσι λεγεσαι εδω

Υπερψηφίστηκε από 1 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
UAE[41.254.2xx.xxx]
14/11/2013 17:30

Ο συριζα και οι ψηφοφοροι του υποτιθεται στηριζουν τους μεταναστες ειναι ακτιβιστες κτλ εσυ ξαφνικα μας το γυρνας Χ.Α και γινεσαι ρατσιστης με τους αφρικανους επειδη σε τσαντισαμε?
θεωρεις τον εαυτο σου ανωτερο απο τους αφρικανους επειδη εισαι φαντασμενος και νομιζεις οτι πουλας σταφιδα?στραγγαλια παιζει τιποτα? οεο?

Υπερψηφίστηκε από 2 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Μπουλάς[91.132.1xx.xxx]
14/11/2013 17:18

@ Θεοδόσιος Μεσονύκτης

Δεν μπήκα καν στη βάσανο της υποψίας φίλτατε , αν και δεν απέριψα παντελώς δόκιμα αυτή την ιδέα.
Κι αυτό γιατί σε κατατάσω στα κοσμήματα του παρόντος ιστότοπου.
Οπως είδες σου διαβίβασα δημόσια τα φιλικά και έμπλεα θαυμασμού συναισθήματα μου δι εσέ.
Τα οποία δεν θα άλλαζαν ακόμα κι αν εννοούσες εμένα γι'αυτό και τα κατέθεσα μετά μεγίστης παρρησίας πρίν αναφέρεις ονόματα.
Επαναλαμβάνω Θεοδόση πώς είσαι όαση σοφίας και αξιοπρεπούς λόγου στο υποσαχάριο καταμεσήμερο της Ελληνικής καθημερινότητας.

Υπερψηφίστηκε από 3 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 4 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
DKK[2.25.1xx.xxx]
14/11/2013 17:13

Αγαπητε Θοδοση,
Ακομη και εν υπερημερια,αγαπητε,ακομη και εν υπερημερια,αν βεβαιως το επιτρεπει το ισναφι σου.Μια συμβουλη,better short yr bets.
ΥΓ Σευχαριστω για την δειγματοληπτικη φιλοφρονηση σου.

Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
ch[194.169.2xx.xxx]
14/11/2013 16:49

Οικονομολόγε της συμφοράς, σου έχουν εξηγήσει 10δες φορές διάφοροι εδώ και εγώ ο ίδιος ότι το φούμαρο περί πληρωμής φόρων από Δ.Υ. που τα έχουν πάρει πρώτα από τους χαμηλόμισθους ιδιωτικούς που με θράσος βρίζεις, δεν περνάει.
Καθώς φαίνεται υπάρχει μια μικρή πιθανότητα να σταματήσουν να σας ταϊζουν οι ιδιωτικοί για να κάθεστε (όχι όλοι, αλλά για σένα έχουμε καταλάβει ακριβώς για τι περίπτωση πρόκειται) και όση προπαγάνδα κι αν προσπαθήσεις να ρίξεις, δύσκολα θα χαζέψουν περισσότερο αυτοί που σε ταϊζουν. Γιατί αν ήταν έξυπνοι ούτε στο δημόσιο θα ήσουν τώρα ούτε θα είχες θάρρητα να προσβάλλεις.
Τέλος, αν απαντήσεις στο παρόν μη το δέσεις σκοινί κορδόνι ότι θα σου ανταπαντήσω: τα επιχειρήματά σου και η γνώση οικονομικών που έχεις μου είναι πλέον γνωστά.

Υπερψηφίστηκε από 10 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Θεοδόσιος Μεσονύκτης[94.65.5xx.xxx]
14/11/2013 16:40

@Μπουλά,

Εάν υπέλαβες ότι σε θεωρώ ενοχλητικό, διαπράττεις μέγα σφάλμα. Δεν μου εδημιούργησες, ποτέ, ουδ´υποψίαν αρνητικού συναισθήματος.

Υπερψηφίστηκε από 2 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Σοσιαλλήθωρος...Ο ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ[195.97.1xx.xxx]
14/11/2013 16:34

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ
Ο Μπουλάς ποιητής.
Δε μπορώ παιδιά.
Θα το γράψω και κόφτε το αν θέλετε.
Τι άλλο θα διαβάσουν τα δύσμοιρα ματάκια μας εδώ μέσα;
Ποιητής λέει.
Ποιητής εκ του προχείρου
Εχων τη μορφή του....Μπουλά
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ

Υπερψηφίστηκε από 3 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 5 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Nostradamus[46.246.1xx.xxx]
14/11/2013 16:34

-Ανεργια νεων πανω απο 60%
-Ανεργια "σταθερη"(!!!) στο 27,3% αλλα και αυξημενη σε σχεση με περυσι(25,5%)..Μονο η ΕΛΣΤΑΤ τα βγαζει αυτα τα μαγικα...
-Ανεργια ηλικιας 25-35 αυξημενη πανω απο 4%!!! (37,4% από 33,1%)
-Μειωση εξαγωγων-αυξηση εισαγωγων...Ηρθε η προ του 2008 αναπτυξη!!!!
-Πλασματικα πλεονασματα τα οποια δημιουργουνται απο την υπερφορολογιση και τον μηδενισμο των κρατικων επενδυσεων.
-Αδυναμια-ανικανοτητα η και απουσια διαθεσης εισπραξης χρεων απο τους "γνωστους και φιλους"
-"Επενδυσεις" σε καπναποθηκες,4G,WiFi και δεν συμμαζευεται...
-Χρηματοδοτηση απο τραπεζες σε ευρωστες οικονομικα εταιριες οπως το...MEGA.Αρνηση χρηματοδοτησης σε αλλους τομεις...πλην του επικοινωνιακου και του χρηματηστηριακου...(ο νοων νοειτω)...
-Απελπιστικη κατασταση στις ενοπλες δυναμεις.
-4000+ αυτοκτονιες (Ενας+ την μερα)and counting....
-1.365.406 ανεργοι(βαση ΕΛΣΤΑΤ)

«αν υπάρξουν απολύσεις γιατρών στον ΕΟΠΥΥ, σας παρακαλώ αυτό δεν θέλω να το χρεωθεί η τρόικα, δεν θέλω να μου παίρνει τη δόξα ο Τόμσεν για τα αυτονόητα. Οι αποφάσεις είναι δικές μου».-Αδωνις Γεωργιαδης

Ισως η παραπανω φραση εξηγει και την πολιτικη στο θεμα των ακινητων και ολων των θεματων...Η αποφασεις ειναι δικες τους...

A single death is a tragedy; a million deaths is a statistic.

@Θεοδοσιε και Αγγελε παντα με χαροποιει να σας διαβαζω...Μακαρι να μπορουσα να σας γνωρισω και απο κοντα.

@doonies...Το "παθος" με το οποιο εκφραζεσαι σε υποβιβαζει σε αυτο που πολεμας...Εχεις δικιο αλλα προσπαθησε να το περασεις με πιο "ηπιους" τροπους.

@DKK..Αποτελειτε ισως το καλητερο παραδειγμα ουσιαστικης ανταλλαγης αποψεων...Μακαρι οσοι εχουν τις ιδιες θεσεις με εσας να προσπαθησουν να τις αναπτυσουν οπως εσεις...

Υπερψηφίστηκε από 3 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Ζουλού Κογκό κατά κόσμον UAE [91.132.1xx.xxx]
14/11/2013 16:30

@ UAE

Εγκώ παιντί ντεn καταλαβαίνει Αράβικος
από Κογκό.
Μίλησε εσύ Σουαχίλι γλώσσα σου και θα μπεί Μπαμπούλας στο τρανσλέιτορ βάζει λόγια σου καταλάβει.
Kτύπα τώρα εσύ παιντί ταμ ταμ και χόρεπσε στο παράγκα σου Θεός βροχής Κογκό βρέξει.

Υπερψηφίστηκε από 4 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
doonies[37.6.2xx.xxx]
14/11/2013 16:16

σωστα.
η εκδιδομενη τον προστατη της
και ο παπαγαλος την κι(ο)σσα (=καρακαξα) του.
τι δεν καταλαβαινεις,ρε Μπουλα ?

Υπερψηφίστηκε από 3 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 3 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
doonies[37.6.2xx.xxx]
14/11/2013 16:04

ποιος ειπε στο χαρωπο παιδι
οτι οι δημοσιοι υπαλληλοι και οι συνταξιουχοι
δεν πληρωνουν φορους ?
ξερει κανεις κανα βενζιναδικο
που πουλαει σε δ.υ. χωρις ΦΠΑ ?
κανα σουπερμαρκετ?
εξηγειστε μου,ρε
που δεν πληρωνουν(εμμεσους) φορους οι δ.υ. και οι συνταξιουχοι ?
οσο για το Φ.Ε γραφετε οτι οι δ.υ.
τα παιρνουν χοντρα
σε σχεση με τους κινεζοποιημενους ?
αρα ποιος πληρωνει παραπανω
ο υψηλομισθος δ.υ των 1.000
η ο του ΙΤ με τα 500 ?
τωρα εξηγειται γιατι το ευρω
ειναι το αορατο νομισμα.
γιατι πληρωνουν κατα φαντασια
οι απενταροι ιδιωτικοι υπαλληλοι.

Υπερψηφίστηκε από 2 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 8 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Μπουλάς...ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟ ΘΕΟΔΟΣΗ[91.132.1xx.xxx]
14/11/2013 15:57

@ Θεοδόσιος Μεσονύκτης.

Φίλτατε συνομιλητή , επέτρεψε μου να αδράξω την ευκαιρία και να υποβάλω τα ταπεινά μου σέβη στον επίκαιρο , σεβαστό και ουσισατικό πρό ολίγης ώρας συλλογισμό σου (15:18).
Πάντα με συναρπάζουν οι σκέψεις σου τόσο , πού ακόμα και φερόμενος έμπλεα διαφωνίας , καταλαγιάζω τη φωνή της ανθρωπίνης αντιμαχίας , πρός τέρψη της ψυχικής ευμάριας που εισπράτω απο τα γραφόμενα σου.
Συμφωνούμε μέχρι κεραίας ,. ότι δύο είναι εδώ μέσα οι πραγματικά δυσσάρεστοι.
Και χαίρομαι ιδιαίτερα που ενθρονίζεις εις τον κολοφώνα της αδηρίτου ανάγκης για σοβαρό και μεστό διάλογο , την ίδια ακριβώς σκέψη με εμέ που υπέβοσκε δεν σου κρύβω μέρες τώρα στη διαδραστική και κατ'ουσίαν "εμπόλεμη" νοητική μου εγρήγορση.
Φίλτατε και σεπτέ μου - επίτρεψε μου - φίλε.
Διάγω με τις σημερινές ουτιδανές προσλαμβάνουσες από την προ πολλού εκπίπτουσα διαφάνειας και ανθρωπιάς συγκηβέρνησης μαρτυρικάς ημέρας.
Που μόνο λόγοι και γραπτά όπως τα δικά σου μου τις απαλύνουν.
Τα ειλικρινή μου σέβη.
Αθανάσιος Μπουλάς.
Πτυχιούχος ναυτιλιακών σπουδών ΠΑ.ΠΕΙ.
Τελειόφοιτος κοινωνιολογίας Παντείου Πανεπιστημίου.
Και συγγραφέας - ποιητής.
(Συγχώρεσε με για τα όποια ορθογραφικά μου λάθη αγαπημένε φίλε)

Υπερψηφίστηκε από 4 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 3 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
14/11/2013 15:56

Βεβαιότατα και δεν το θεωρώ τυχαίο αγαπητέ μου Θεοδόσιε. Επειδή εξακολουθώ να υποστηρίζω την εδώ και καιρό διατυπωθείσα άποψή μου ότι βουλευτικές εκλογές δεν επιθυμούν να κάνουν (με καμμία κυβέρνηση που λέμε), έχω την αίσθηση ότι θα υπάρξουν εξελίξεις στο κυβερνητικό σχήμα εκ νέου. Το οποίο σχήμα, με όποιο σχήμα, πρέπει να μας κάτσει στο σβέρκο για επαρκή χρόνο ώστε να περάσεί πλήρως και αυτή η φάση των μνημονίων του προτεκτοράτου και να αποδημήσει ο ασθενής επί του καναπέ καθήμενος, και βεβαίως η περιουσία του να περάσει εις χείρας τρίτων.

Υπερψηφίστηκε από 3 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
1 2 3 4 5 

Γράψτε το δικό σας σχόλιο

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά.
Απομένουν 3000 χαρακτήρες.

Διατηρήστε τα σχόλια σας ευγενικά, πολιτισμένα και ουσιώδη. Τα σχόλια σας θα δημοσιευτούν εφόσον το περιεχόμενο τους συμμορφώνεται με τους όρους χρήσης.

Μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία και greeklish.

Στατιστικά

  • Συνολικός αριθμός σχολίων: 91
  • Δημοσιευμένα σχόλια: 86
  • Απορριφθέντα σχόλια: 5
    • Παρενόχληση άλλων χρηστών2
    • Διπλή Καταχώρηση1
    • Υβριστικό Μήνυμα1
    • Απόπειρα Διαφήμισης1