Marks & Spencer : Μείωση των κερδών το β' τρίμηνο

Τρίτη, 07 Οκτωβρίου 2003 10:53

ΜΕΙΩΣΗ κατά το δεύτερο τρίμηνο της χρήσης, εμφάνισαν τα καθαρά κέρδη της μεγαλύτερης εταιρείας λιανικής πώλησης ενδυμάτων της Μ. Βρετανίας, Marks & Spencer Group Plc, καθώς απέτυχε να κερδίσει μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά μόδας, τη στιγμή που το κύμα καύσωνα, κράτησε μακριά από τα καταστήματα τους καταναλωτές.

Οι πωλήσεις στα καταστήματα της εταιρείας, τα οποία λειτουργούν τουλάχιστον ένα έτος, αυξήθηκαν κατά 0,6% τις 11 εβδομάδες που έληξαν στις 27 Σεπτεμβρίου, σύμφωνα με ανακοίνωση της διοίκησής της, έναντι αύξησης 3,8% το προηγούμενο τρίμηνο.

«Η διατήρηση των υψηλών θερμοκρασιών το καλοκαίρι δεν βοήθησε τις πωλήσεις των ενδυμάτων μας τον Σεπτέμβριο, αλλά συνολικά, διατηρήσαμε το μερίδιό μας στην αγορά για το πρώτο εξάμηνο», ανέφερε ο επικεφαλής της εταιρείας, Roger Holmes, σε γραπτή του δήλωση. Οι συνολικές πωλήσεις ενδυμάτων αυξήθηκαν σε ποσοστό της τάξης του 0,9%.

Η Next Plc, η τρίτη σε μέγεθος εταιρεία λιανικής πώλησης ενδυμάτων της Μ. Βρετανίας, καθώς και η αλυσίδα Kingfisher Plc, που εμπορεύεται είδη ανακαίνισης κατοικιών, ανακοίνωσαν, ότι οι πωλήσεις τους μειώθηκαν τον Αύγουστο, καθώς σε μερικές περιοχές της χώρας η θερμοκρασία έφθασε του 100 βαθμούς Φαρενάϊτ.

Η Marks & Spencer, απέτυχε να αυξήσει το μερίδιό της στην αγορά ετοίμων ενδυμάτων της Μ. Βρετανίας, τα δύο προηγούμενα τρίμηνα, σημάδι ότι η βελτίωση της εικόνας της ενδέχεται να καθυστερήσει.

Τα κέρδη από τις πωλήσεις τροφίμων στα καταστήματά της που λειτουργούν περισσότερο από ένα έτος, αυξήθηκαν κατά 1,6% έναντι αύξησης 5,1% κατά το πρώτο τρίμηνο της χρήσης.

«Η πορεία το τρίμηνο ήταν ιδιαίτερα απογοητευτική, ιδίως στον τομέα των τροφίμων», ανέφερε ο Nick Bubb, αναλυτής του τομέα λιανικών πωλήσεων στην εταιρεία Evolution Beeson Gregory.

Στην Tesco Plc, ιδιοκτήτρια της μεγαλύτερης αλυσίδας σούπερ μάρκετ της Μ. Βρετανίας, οι πωλήσεις αυξήθηκαν σε ποσοστό της τάξης του 6,3%, καθώς η εταιρεία πούλησε περισσότερα καταναλωτικά αγαθά, για την αντιμετώπιση της ζέστης.

Σημειώνεται, ότι, η Marks & Spencer προσθέτει νέες σειρές στη γκάμα των προϊόντων της, σε μια προσπάθεια να ανακτήσει το χαμένο έδαφος μετά από τριετή μείωση των κερδών της.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα