Την έναρξη της υπηρεσίας υποβολής Πιστοποιητικών Φορολογικού Ελέγχου, για τους νόμιμους ελεγκτές και τα ελεγκτικά γραφεία σύμφωνα με την Α.Υ.Ο ΠΟΛ.1159/22.7.2011 (Φ.Ε.Κ Β'1657) και την ΠΟΛ.1011/10.1.2012 (Φ.Ε.Κ. Β'91), ανακοίνωσε η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων του Υπουργείου Οικονομικών.
Όπως διευκρινίζεται η υπηρεσία είναι διαθέσιμη από την 7η Μαρτίου 2012, οπότε και η Γ.Γ.Π.Σ. παραλαμβάνει υποβολές για το «Ετήσιο Φορολογικό Πιστοποιητικό».
Με άλλη ανακοίνωσή της επίσης, γνωστοποιείται ότι οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες της ΓΓΠΣ δεν θα είναι διαθέσιμες από την Παρασκευή 23/3/2012 και ώρα 15.30 μέχρι και την Κυριακή 25/3/2012 και ώρα 17.00, λόγω έργων αναβάθμισης και αντικατάστασης του συνόλου των κεντρικών υποδομών της με νέα σύγχρονα συστήματα.
Η εγκατάσταση νέων υποδομών θα διαρκέσει περίπου τέσσερις μήνες και η μετάπτωση της υφιστάμενης επιχειρησιακής λειτουργίας θα γίνει σταδιακά.