Στην εταιρεία Specific Media, που ειδικεύεται στην online διαφήμιση, πουλήθηκε τελικά το κοινωνικό δίκτυο MySpace, το οποίο όπως φαίνεται δεν άντεξε τον ανταγωνισμό του Facebook.
Το ποσό της πώλησής του δεν αποκαλύφθηκε, ωστόσο, σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες, είναι μόλις 35 εκατ. δολάρια, δηλαδή πολύ κάτω από την αξία αγοράς του.
Το MySpace ανήκε στον επιχειρηματικό όμιλο News Corp. του μεγιστάνα των μέσων ενημέρωσης Ρούπερτ Μέρντοχ, ο οποίος το είχε αγοράσει αντί 580 εκατ. δολαρίων το 2005, όταν ακόμα το δίκτυο γνώριζε εποχές δόξας.
Σύμφωνα με το BBC, ο τραγουδιστής Τζάστιν Τίμπερλεϊκ θα αποκτήσει μερίδιο στο MySpace μετά την εξαγορά του και παράλληλα θα παίξει καθοριστικό ρόλο στη στρατηγική ανάπτυξής του από εδώ και πέρα.
Η Specific Media δημιουργήθηκε το 1999 από τρία αδέλφια -τους Τιμ, Κρις και Ράσελ Βάντερχουκ- με έδρα την Καλιφόρνια.