Λιγότερα χρήματα σε σχέση με πέρυσι σκοπεύει να διαθέσει η πλειοψηφία των Ελλήνων καταναλωτών για τα δώρα των Χριστουγέννων, σύμφωνα με στοιχεία διεθνούς έρευνας της Nielsen.
Ειδικότερα, έξι στους δέκα Έλληνες σκοπεύουν να ξοδέψουν λιγότερα χρήματα για τις εορταστικές τους αγορές, ενώ μόλις το 3% δηλώνει πως θα ξοδέψει περισσότερα χρήματα για αυτές.
Πολύ χαμηλότερο είναι αντιθέτως το ποσοστό εκείνων που θα ξοδέψουν λιγότερα χρήματα για το σύνολο των εορταστικών τους αγορών στην Ευρώπη. Συγκεκριμένα, μόλις τρεις στους δέκα Ευρωπαίους καταναλωτές δηλώνουν πως θα δαπανήσουν λιγότερα για τις χριστουγεννιάτικές αγορές τους, ενώ η πλειοψηφία σκοπεύει να ξοδέψει περίπου τα ίδια χρήματα με πέρυσι.
Το μεγαλύτερο πλήγμα από τον περιορισμό των εορταστικών εξόδων είναι η κατηγορία της ένδυσης. Στην Ελλάδα το 52% δηλώνει πως θα ξοδέψει λιγότερα χρήματα για να δωρίσει κάποιο ρούχο.
Ακόμα και στην Ευρώπη που το αντίστοιχο ποσοστό είναι αρκετά χαμηλότερο (28%), η κατηγορία των ρούχων είναι αυτή που βρίσκεται πρώτη στη λίστα του περιορισμού των χριστουγεννιάτικων αγορών.
Ενας στους τρεις Έλληνες δηλώνει τέλος πως θα ξοδέψει λιγότερα χρήματα σε δώρα τεχνολογίας, βιβλία, παιχνίδια και λευκά είδη για το μπάνιο και το υπνοδωμάτιο.