Το χρώμα που πρωταγωνιστεί στην πασαρέλα της φετινής Εβδομάδας Μόδας στη Νέα Υόρκη δεν είναι άλλο από το πράσινο, υπό την ευρύτερη έννοια της περιβαλλοντικής ευθύνης.
Ενδεικτικό του νέου ανέμου που πνέει στον κόσμο της μόδας είναι ο στόχος του χορηγού της διοργάνωσης, Mercedes-Benz, η φετινή Εβδομάδα Μόδας να είναι για πρώτη φορά «ουδέτερη σε εκπομπές άνθρακα». Για να το πετύχει αυτό, η κορυφαία αυτοκινητοβιομηχανία εξαγόρασε αρκετά δικαιώματα εκπομπών προκειμένου να διασφαλίσει ότι η έκθεση δεν θα επιβαρύνει το περιβάλλον.
Στις πασαρέλες, περισσότερο από ποτέ, οι κορυφαίοι σχεδιαστές προτίμησαν οργανικά υλικά και βιώσιμα σχέδια για τις κολεξιόν «Φθινόπωρο-Χειμώνας 2010».
«Το ζήτημα της βιωσιμότητας αποτελεί πλέον γενική τάση», δήλωσε στο Reuters η Πάτι Πάο, ιδρύτρια της εταιρείας ερευνών Pao Principle. «Έχει αναδειχθεί σε σικ θέμα συζήτησης και η βιομηχανία της μόδας έχει αγκαλιάσει την προτεραιότητα της βιωσιμότητας», τόνισε.