«Καλημέρα»: Η νέα διαφημιστική καμπάνια του ΕΟΤ

Δευτέρα, 08 Μαρτίου 2010 14:51

Σε ειδική εκδήλωση που έλαβε χώρα σήμερα στο Ιδρυμα Μείζονος Ελληνισμού η υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού Αντζελα Γκερέκου υπογράμμισε ότι για φέτος αποφασίστηκε να αξιοποιηθεί το ήδη υπάρχον υλικό, το οποίο αναδιαμορφώθηκε, ανανεώθηκε και προστέθηκε σε αυτό μια απλή και καθημερινή λέξη, το «Καλημέρα».

A- A A+

«Καλημέρα» είναι το σύνθημα της νέας διαφημιστικής καμπάνιας του ΕΟΤ για τη φετινή τουριστική χρονιά.

Σε ειδική εκδήλωση που έλαβε χώρα σήμερα στο Ιδρυμα Μείζονος Ελληνισμού η υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού Αντζελα Γκερέκου υπογράμμισε ότι για φέτος αποφασίστηκε να αξιοποιηθεί το ήδη υπάρχον υλικό, το οποίο αναδιαμορφώθηκε, ανανεώθηκε και προστέθηκε σε αυτό μια απλή και καθημερινή λέξη, το «Καλημέρα».

Το δημιουργικό της φετινής καμπάνιας δεν είχε κόστος για τα ταμεία του ΕΟΤ γεγονός που χαιρετίστηκε και από τους φορείς του τουρισμού, με τον πρόεδρο του ΣΕΤΕ Νίκο Αγγελόπουλο να τονίζει ότι επιτέλους για πρώτη φορά υπάρχει συνεργασία του ιδιωτικού τομέα με την πολιτική ηγεσία στο σχεδιασμό της διαφημιστικής καμπάνιας.

Η κυρία Γκερέκου έδωσε έμφαση στην προβολή της χώρας μέσω του διαδίκτυου, σημειώνοντας ότι αυτό θα αποτελέσει και πεδίο έντονης προβολής της διαφημιστικής εκστρατείας της χώρας μας. Μίλησε ακόμα και για την ανανεωμένη πύλη του ελληνικού τουρισμού στη διεύθυνση www.visitgreece.gr.

«Η παρουσία της Ελλάδας στους ιστοτόπους θα πολλαπλασιαστεί σε σχέση με άλλες χρονιές», τόνισε και πρόσθεσε ότι το κόστος της διαφημιστικής προβολής της Ελλάδας για το 2010 ξεπερνά τα 12 εκατ. ευρώ.

Αναφορικά με τα χρέη του ΕΟΤ στα ξένα μέσα ενημέρωσης η κ. Γκερέκου ανέφερε ότι έχουν ήδη γίνει πληρωμές έναντι, ύψους πάνω από 20 εκατ ευρώ.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Προτεινόμενα για εσάς