Webinar

EXPORT PRICING - Εξαγωγική Τιμολόγηση

Διεθνές Marketing & Εξαγωγές

Εισηγητής/Εισηγητές:

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΖΕΡΙΤΗΣ

CJBS. GMCA ,MBA Corporate Strategy & Finance, BA Economics. International Business, Strategic & Performance Management. Executive Advisor & Trainer

αναλυτικό βιογραφικό

Ημερομηνία Διεξαγωγής: 9 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2020 και ώρες 10.00 - 16.00
Τόπος Διεξαγωγής:  Online

Κόστος
Συμμετοχής
200

Έκπτωση 40% για τους συνδρομητές

Γενικές Πληροφορίες:

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα έχει διάρκεια 6 ωρών και είναι προγραμματισμένο για την Παρασκευή 9 Οκτωβρίου και ώρες 10:00-16:00.

Σε ποιούς απευθύνεται:

Το πρόγραμμα θα είναι ιδιαίτερα χρήσιμο σε στελέχη Πωλήσεων, Marketing & Business Development που θα ασχοληθούν με τις εξαγωγές, συμβούλους και επιστήμονες που θέλουν να εξειδικευθούν με το διεθνές εμπόριο, και ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων που ανοίγονται στο εξωτερικό και καλούνται να σχεδιάσουν την εξαγωγική τιμολογιακή πολιτική της επιχείρησης, ή και μόνο κάποιων προϊόντων, και να διαπραγματευτούν συμφωνίες με ξένους πελάτες.

Σκοπός σεμιναρίου:

Στις εξαγωγές η τιμή δεν είναι ενιαία. Ο υπολογισμός της εκτός από κρίσιμος για την κερδοφορία είναι και συγκριτικά δυσκολότερος, καθώς αποτελεί πολυδιάστατη μεταβλητή, συνυφασμένη με τους εκάστοτε εξαγωγικούς στόχους, τις συνθήκες της «εκεί» αγοράς και τη συχνά πολύπλοκη διάρθρωση των εμπορικών συμβολαίων.


Τι καθορίζει, λοιπόν, μια επιτυχημένη στρατηγική τιμολόγησης των εξαγωγών; Πού θα εστιάσετε και ποια λάθη πρέπει να αποφύγετε;  Πώς θα χρησιμοποιήσετε το «όπλο» της τιμής για να κερδίσετε ξένους πελάτες και να αυξήσετε την αποδοτικότητα των εξαγωγών σας; Στους καθημερινούς αυτούς προβληματισμούς του εξαγωγέα έρχεται να απαντήσει το εξειδικευμένο αυτό πρόγραμμα.

Θέματα σεμιναρίου:

Συνοπτικά, θα καλυφθούν οι παρακάτω ενότητες: 

• Η Λογική της Εξαγωγικής Τιμολόγησης. Από ποια Αφετηρία θα ξεκινήσω;

• Κατανοώντας τη Σχέση «Αξίας – Τιμής» - Distinctive Value Drivers

• «Επίπεδα «Αξίας & Συνεισφοράς» στο Προϊόν - Υπηρεσία

• Παράγοντες που καθορίζουν τις Τιμές στο Διεθνές Περιβάλλον

• Στόχοι Εξαγωγικού Marketing & Στρατηγικές Τιμολόγησης

• Balancing Competitiveness & Profitability

• Customer Oriented Pricing. Πότε οι Τιμές «Ανοίγουν Πόρτες»

• Μέθοδοι Καθορισμού τιμών

• Τιμολόγηση Πλεονάσματος. Πως επιδρά στα Οικονομικά Μεγέθη της επιχείρησης

• Ενσωμάτωση των Όρων Incoterms ® 2010 στις τιμές (Overview)

• Κτίσιμο Door-to-Door τιμής εξαγωγής. Κατηγορίες Εξαγωγικών Εξόδων

• Price Structure. Εκπτώσεις & Ενδιάμεσοι. Επίπεδα Τιμών & Περιθώρια Κέρδους

Περισσότερες πληροφορίες

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο, μπορείτε να επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο 210 5198000, 210 5198264 ή στο E-mail: [email protected]