Ημερομηνίες Διεξαγωγής:
29-30 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2020
και ώρες 17.00 - 22.00
Τόπος Διεξαγωγής: online
Γενικές Πληροφορίες:
Το σεμινάριο έχει διάρκεια 10 ωρών και διεξάγεται σε 2 απογεύματα, την Τρίτη 29 την Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2020 και ώρες 17:00-22:00.
Σε ποιούς απευθύνεται:
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε νέους αλλά και πεπειραμένους πωλητές, που θέλουν να αποκτήσουν τις απαραίτητες γνώσεις ή και να βελτιώσουν τις ήδη υπάρχουσες γνώσεις τους αναφορικά με την τέχνη των πωλήσεων αλλά και του χειρισμού αντιρρήσεων σε αυτές, σε διευθυντές πωλήσεων και marketing, σε εκπαιδευτές πωλητών αλλά και σε κάθε επαγγελματία που καλείται να βελτιωθεί σε επίπεδο τεχνικής πωλήσεων αλλά και σε θέματα επαγγελματικής εξυπηρέτησης.
Σκοπός σεμιναρίου:
Σκοπός του σεμιναρίου είναι η Δημιουργία Στελεχών Πωλήσεων, υπεύθυνων για βασικούς πελάτες, που θα κατέχουν τη γνώση και τις δεξιότητες που απαιτούνται στο σύγχρονο / δύσκολο επιχειρηματικό περιβάλλον. Κατά τη διάρκεια του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα:
-
Καλλιεργήσουν τις δεξιότητες, τη γνώση/ πληροφορία και τις τεχνικές που έχουν αναπτύξει
-
Κατανοήσουν πώς θα προσελκύσουν τον πελάτη σε διάλογο ώστε να εντοπισθούν και να ικανοποιηθούν οι ανάγκες του
-
Αποκτήσουν νέες δεξιότητες και τεχνικές για τον προγραμματισμό, την πώληση, το χειρισμό αντιρρήσεων και την δημιουργία “άριστης” συνεργασίας με τον πελάτη
-
Επιδείξουν αυτές τις νέες δεξιότητες και τεχνικές με αναπαράσταση πραγματικών καταστάσεων (Role Play)
-
Θα προσεγγίσουν τον τρόπο εργασίας που υποδεικνύουν οι Άριστες Πρακτικές
Θέματα σεμιναρίου:
Ενότητα 1: Πωλήσεις
-
Ο ρόλος του Customer Manager
-
Τάσεις του Λιανεμπορίου / Ανάγκες του Πελάτη- Βασικοί Κωδικοί
-
Δομημένη Εμπορική Πώληση
-
Θέτω τις σωστές ερωτήσεις- ακούω σωστά, μαθαίνω - πληροφορούμαι
-
Ιεράρχηση των αναγκών
-
Χαρακτηριστικά και Οφέλη
-
Διαδικασία πώλησης με αναπαράσταση πραγματικών καταστάσεων
-
(Role Play) και Αξιολόγηση
-
Οι τέσσερις τύποι Πελατών βάσει της συμπεριφοράς. (Κ-Ε-Σ-Π)
-
Κατηγοριοποίηση πελατολογίου ΑΒC ανάλυση!
Ενότητα 2: Χειρισμός Αντιρρήσεων
-
Πωλήσεις, Προσφορά και Διαπραγμάτευση
-
Προτάσεις για Εμπορικές Πωλήσεις / Επιχειρήματα ανάλογα με την Κατηγορία
-
Ανάλυση Ισχύος
-
Μεταβλητές / Λίστες
-
Ανάλυση Κόστους-Οφέλους
-
Διεξάγοντας διαπραγμάτευση
-
Χειρισμός αντιρρήσεων
Ενότητα 3: After Sales service
-
Χαρτογράφηση αποφάσεων και Ρόλοι
-
Στρατηγική Διαχείρισης Επαφών
-
Βασικοί Κωδικοί Παρουσίας στο Τελικό Σημείο Πώλησης
-
Διαπροσωπικά Στιλ
-
Οικοδόμηση Σχέσεων
-
Στρατηγική Προσαρμογή της στρατηγικής μας με τους Πελάτες
Ενότητα 4: Role Play
-
Προετοιμασία για Role Play
-
Role Play
-
Πρακτική Εξάσκηση
-
και Αξιολόγηση
-
Ανασκόπηση βασικών γνώσεων
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ
-
Συμμετοχικές Συζητήσεις και παρουσιάσεις
-
Ομαδική και Μεμονωμένη Πρακτική Εξάσκηση
-
Μελέτες πραγματικών περιπτώσεων
-
Θα μάθετε από τους άλλους – θα συνεργαστείτε με τους συναδέλφους σας , θα αποτελέσετε μέλος μιας ομάδας
-
Πρακτική Εξάσκηση-Ομαδική Εργασία, Role Plays
-
Άριστη Διαχείριση Βασικών Λογαριασμών:
-
Διαδικασίες
-
Πρακτικές
-
Δεξιότητες
-
Tεχνικές
Τα τμήματα μας είναι ολιγομελή ώστε να επιτυγχάνεται η αμεσότητα στην επικοινωνία μεταξύ εισηγητή και συμμετεχόντων και να καλύπτονται οι εκπαιδευτικές ανάγκες των τελευταίων πληρέστερα.
Περισσότερες πληροφορίες
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο, μπορείτε να επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο 210 5198000, 210 5198264 ή στο E-mail: [email protected]