Webinar

ΑΨΟΓΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

Πωλήσεις - Εξυπηρέτηση πελατών

Εισηγητής/Εισηγητές:

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΠΑΖΙΩΝΗΣ

Business Consultant & Trainer

αναλυτικό βιογραφικό

Ημερομηνίες Διεξαγωγής: 3-4 ΙΟΥΝΙΟΥ 2020 και ώρες 17.00 - 22.00
Τόπος Διεξαγωγής:  online

Κόστος
Συμμετοχής
300

Έκπτωση 20% για τους συνδρομητές

Γενικές Πληροφορίες:

Το σεμινάριο έχει διάρκεια 10 ωρών και διεξάγεται σε 2 απογεύματα, την Τετάρτη 3 και την Πέμπτη 4 Ιουνίου 2020 και ώρες 17:00-22:00.

Σε ποιούς απευθύνεται:

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όσους έρχονται άμεσα ή έμμεσα σε επαφή με πελάτες της επιχείρησης. Πωλητές, διοικητικό προσωπικό, προσωπικό του service και της υποστήριξης, καθώς και Προϊσταμένους που θέλουν να εκπαιδεύσουν υφισταμένους. 

Σκοπός σεμιναρίου:

Η άψογη υποστήριξη των εσωτερικών και εξωτερικών πελατών της επιχείρησης!    

Θέματα σεμιναρίου:

Εισαγωγή

  • Γνώση και κατανόηση του σύγχρονου περιβάλλοντος
  • Τι θέλει και ποιος είναι ο σύγχρονος πελάτης ;
  • Τα in & out του σύγχρονου service
  • Η σημασία του καλού service στη σύγχρονη επιχείρηση

Βασικές αρχές της Άψογης Εξυπηρέτησης

  • Ποιες είναι οι βασικές αρχές που πρέπει να διέπουν την Επαγγελματική Εξυπηρέτηση και την εξυπηρέτηση ώστε να δημιουργούμε πιστούς Πελάτες.

Αναγνωρίζοντας το δικό μου στυλ Εξυπηρέτησης

  • Αναγνωρίζουμε τα θετικά και αρνητικά στυλ ώστε να βελτιώσουμε το στυλ με το οποίο εξυπηρετούμε τους πελάτες.

Αναγνωρίζοντας το Πελάτη μου, τη συμπεριφορά του και τη σημασία του βάσει της δυναμικής του (ABC matrix)

  • Θα αναγνωρίσουμε τους 4 διαφορετικούς τύπους Πελατών, και θα μάθουμε πως πρέπει να χειριζόμαστε το κάθε πελάτη για να έχουμε άψογα αποτελέσματα. Επίσης θα μάθουμε να κατηγοριοποιούμε το πελάτη βάσει της δυναμικής του, έτσι ώστε να του δίδουμε και το αντίστοιχο service / παροχές.

Χειρισμός δύσκολων πελατών και παραπόνων

  • Με ποιους τρόπους εξυπηρετούμε ακόμα και τους πιο δύστροπούς Πελάτες. Θα δοθούν τρόποι / λύσεις ώστε να μπορέσουμε να χειρισθούμε ακόμα και τους πιο δύσκολους – θυμωμένους  Πελάτες.

Άψογο After Sales Service

  • Τι επιζητούν οι πελάτες μετά τη πώληση, πως τους διατηρούμε στην επιχείρηση, και πως τους κάνουμε «διαφημιστές» της επιχείρησης μας.

Role Playing & Ασκήσεις

  • Οι συμμετέχοντες θα δημιουργήσουν ρεαλιστικά παραδείγματα υποθέσεων και θα πρέπει να δώσουν λύσεις Άψογης Εξυπηρέτησης.

Μεθοδολογία σεμιναρίου

  • Εκτός αυτών των θεμάτων οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να συζητήσουν με τον εισηγητή, κάθε άλλο σχετικό θέμα που ανήκει στις ενότητες όπως:  Επικοινωνία, Μarketing, Management, Πωλήσεις κλπ.   
  • Στο σεμινάριο περιλαμβάνονται:  Σημειώσεις και προτεινόμενη βιβλιογραφία!

Τα τμήματα μας είναι ολιγομελή ώστε να επιτυγχάνεται η αμεσότητα στην επικοινωνία μεταξύ εισηγητή και συμμετεχόντων και να καλύπτονται οι εκπαιδευτικές ανάγκες των τελευταίων πληρέστερα.
 

Περισσότερες πληροφορίες

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο, μπορείτε να επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο 210 5198000, 210 5198264 ή στο E-mail: [email protected]