Ο Θεόδωρος Φράγκος σπούδασε Οικονομικά στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο της Αθήνας (ΑΣΟΕΕ) με ειδίκευση στην Στατιστική και Πληροφορική και έκανε μεταπτυχιακές σπουδές ως υπότροφος του Οικονομικού Πανεπιστημίου της Αθήνας (ΑΣΟΕΕ) στα Οικονομικά (M.A. in Economics) με ειδίκευση στην Οικονομική Θεωρία και Πολιτική.
Εργάζεται εδώ και 25 χρόνια σε πολυεθνικές και ελληνικές εταιρίες εμπορίας πετρελαιοειδών στην Ελλάδα, ως Οικονομικός Αναλυτής, Επιχειρηματικός Αναλυτής, Επιθεωρητής Πωλήσεων, Διευθυντής Marketing, Διευθυντής Δημοσίων Σχέσεων και Προϊστάμενος Πωλήσεων. Η εμπειρία του στο εφαρμοσμένο Marketing και στις πωλήσεις – B2B και B2C – υπερβαίνει συνολικά τα 20 έτη.
Κατά τα τελευταία 10 χρόνια διδάσκει συστηματικά σε ενδοεπιχειρησιακά σεμινάρια που αφορούν την εκπαίδευση του δικτύου λιανικών πωλήσεων σε θέματα άριστης εξυπηρέτησης πελατών. Παράλληλα, εκπαιδεύει για περισσότερα από 8 χρόνια ιδιοκτήτες επιχειρήσεων στον χώρο του δικτυακού marketing, πάνω σε θέματα ανάπτυξης και οργάνωσης δικτύου πωλήσεων και άριστης εξυπηρέτησης πελατών.
δείτε τη λίστα σεμιναρίων του εισηγητή