Σεμινάριο

MASTERING EXPORT STRATEGY – Στόχευση & Ανάπτυξη Εξαγωγικών Αγορών

Διεθνές Marketing & Εξαγωγές

Εισηγητής/Εισηγητές:

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΖΕΡΙΤΗΣ

CJBS. GMCA ,MBA Corporate Strategy & Finance, BA Economics. International Business, Strategic & Performance Management. Executive Advisor & Trainer

αναλυτικό βιογραφικό

Ημερομηνίες Διεξαγωγής: 12-13 ΜΑΡΤΙΟΥ 2018 και ώρες 15.00 - 21.00
Τόπος Διεξαγωγής:  Γραφεία της Ναυτεμπορικής στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (οδός Ι. Δραγούμη 8 & Τσιμισκή, 3ος όροφος)

Κόστος
Συμμετοχής
360

Τιμή Γνωριμίας: 288€ (έκπτωση 20%)

Γενικές Πληροφορίες:

Το σεμινάριο έχει διάρκεια 12 ωρών και διεξάγεται σε 2 ημέρες και συγκεκριμένα τη Δευτέρα 12 και την Τρίτη 13 Μαρτίου και ώρες 15:00-21:00.

Σε ποιούς απευθύνεται:

Σε στελέχη πωλήσεων & marketing που θα ασχοληθούν με τις εξαγωγές, συμβούλους και επιστήμονες που θέλουν να εξειδικευθούν με το διεθνές εμπόριο, νέους επιχειρηματίες και ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων που βλέπουν ευκαιρίες στο εξωτερικό και καλούνται να υλοποιήσουν πλάνα ανάπτυξης ξεκινώντας από μηδενική βάση, χωρίς να έχουν την απαιτούμενη εμπειρία.
 

Σκοπός σεμιναρίου:

Σήμερα που η εγχώρια αγορά συρρικνώνεται συνεχώς όλο και περισσότερο οι μοναδικές ευκαιρίες ανάπτυξης για τις ελληνικές επιχειρήσεις βρίσκονται εκτός συνόρων. Η βιωσιμότητα και η ανθεκτικότητά τους συνδέεται άμεσα με την παραγωγή και διάθεση διεθνώς ανταγωνιστικών προϊόντων και υπηρεσιών.
Το πρόγραμμα αυτό αποτελεί έναν χρήσιμο και πρακτικό οδηγό για τον νέο εξαγωγέα. Τον προετοιμάζει για το δύσκολο διεθνές περιβάλλον παρουσιάζοντας με τρόπο συστηματικό και περιεκτικό το πλαίσιο, τις απαιτήσεις και αναγκαίες κατευθύνσεις του στρατηγικού εξαγωγικού σχεδιασμού.
Στο 1ο μέρος τον βοηθά να διακρίνει μεταξύ του «θέλω» και του «μπορώ». Παράλληλα του παρέχει τη σύγχρονη μεθοδολογία και τα εργαλεία διερεύνησης και στόχευσης αγορών με πραγματικές δυνατότητες.
Tο 2ο μέρος εστιάζει στην εφαρμογή ευέλικτων, market-specific στρατηγικών ανάπτυξης. Στο χτίσιμο δηλαδή μιας βιώσιμης ανταγωνιστικής θέσης σε «τοπικό» επίπεδο. Αποφάσεις για το εάν και πόσο πρέπει να προσαρμόσει το μείγμα marketing στις συνθήκες της «εκεί» αγοράς αναπόφευκτα κατέχουν κεντρική θέση στην προσπάθειά του αυτή κρίνοντας την επιτυχία της.
 

Θέματα σεμιναρίου:

Αναλυτικά, θα καλυφθούν οι παρακάτω ενότητες:
Α. Ανάλυση Εξαγωγικής Ετοιμότητας

  • Global Mega Trends. Επιδράσεις & Προκλήσεις για την Ελληνική Επιχείρηση 
  • Θέλω να Εξάγω. Μπορώ; Από Πού θα ξεκινήσω; Το Πλαίσιο των Αποφάσεων
  • Ανάλυση Μικρο – Ανταγωνιστικότητας. Crash Test για τον Επιχειρηματία
  •  Εξαγωγικός Σχεδιασμός. Στοχοθέτηση & Διαμόρφωση Πλάνου Marketing

Β. Έρευνα, Επιλογή & Στόχευση Αγορών

  •  Πώς θα επιλέξω τις Καλύτερες Ξένες Αγορές για τα Προϊόντα μου;
  •  Αναγνώριση Ελκυστικών Αγορών. Ποιοτική & Ποσοτική Ανάλυση Ευκαιριών
  •  Η ανάγκη για Διεθνή  Έρευνα Αγοράς. Μορφές & Στάδια Υλοποίησης
  •  Συλλογή Πρωτογενών & Δευτερογενών Στοιχείων. Πλεονεκτήματα & Περιορισμοί
  •  Ελληνικές & Διεθνείς Πηγές Εξαγωγικής Πληροφόρησης
  •  Συστήματα Ταξινόμησης Προϊόντων, Προφίλ Χωρών & Ιστότοποι 
  •  Μεθοδολογία Αξιολόγησης & Ιεράρχησης «Υποψήφιων» Αγορών
  •  Τμηματοποίηση & Ανάδειξη «Αγορών – Στόχων»
  •  Σύγχρονες Στρατηγικές Στόχευσης
  •  Προσδιορισμός Ανταγωνιστικής Θέσης

Γ. Ανάπτυξη Εξαγώγιμου Προϊόντος

  •  Είναι το Προϊόν μου Κατάλληλο για Εξαγωγή;
  •  Stress-Test Ανταγωνιστικότητας & Σημάδια «Προϊοντικής Ανεπάρκειας»
  •  Το Προϊόν ορίζει την Αγορά, τους Ανταγωνιστές, το Μείγμα Marketing
  •  Τυποποίηση ή Προσαρμογή;
  •  Άξονες Ανταγωνιστικής Διαφοροποίησης & Τοποθέτησης
  •  Πηγές Ανταγωνιστικού Πλεονεκτήματος
  •  Από το Προϊόν στο Brand. Δημιουργία Υπεραξίας & Στρατηγικές Διαχείρισης
  •  Ο Ρόλος της Συσκευασίας: Λειτουργικότητα, Επικοινωνία, Πωλήσεις

Δ. Στρατηγικές Διείσδυσης & Ανάπτυξης Πωλήσεων

  •  Go-to-market strategy. Μοντέλα Εισόδου σε Διεθνείς Αγορές. Κριτήρια Επιλογής  
  •  Σχεδιασμός Διεθνούς Διανομής. Ποιο «Κανάλι» είναι κατάλληλο για το Προϊόν μου και τις Δυνατότητές μου;
  •  Αξιολόγηση Έκτασης & Ποιότητας Κάλυψης της τοπικής αγοράς
  •  Άμεσες & Έμμεσες Εξαγωγές. Προϋποθέσεις, Πλεονεκτήματα & Μειονεκτήματα
  •  Αντιπρόσωποι & Διανομείς. Αξιώσεις, Διαπραγματεύσεις & Κριτήρια Επιλογής
  •  Αξιολόγηση & Διαχείριση Συνεργασιών. Συγκρούσεις & Εμπόδια Εξόδου
  •  Σύγχρονες εξελίξεις στην Οργανωμένη Λιανική

Ε. Τιμολογιακή Πολιτική Εξαγωγών

  •  Πλαίσιο & Λογική Διαμόρφωσης Τιμών Εξωτερικού
  •  Τι «Δεν» θα πληρώσει ο πελάτης
  •  Στρατηγικές Τιμολόγησης & Στόχοι Εξαγωγικού Marketing
  •  Συνθήκες Καταλληλόλητας, Προϋποθέσεις & Περιορισμοί
  •  Price Structure. Χτίσιμο Door-to-Door Τιμών
  •  Επίδραση των Μεθόδων Τιμολόγησης στα μεγέθη της επιχείρησης
  •  Πως μια «Σωστή» Τιμή εξαγωγής μπορεί να «Υπονομεύει» τα Συνολικά Κέρδη

Ζ. Στρατηγική Διεθνούς Επικοινωνίας

  • Προσδιορίζοντας το Πλαίσιο και τους Στόχους Διεθνούς Επικοινωνίας
  •  Σχεδιασμός του Διεθνούς Μείγματος Προβολής 
  •  Διαχείριση Επωνυμίας (Brand Name) στις Ξένες Αγορές  
  •  Επιλογή Μηνύματος. Προτυποποίηση ή Προσαρμογή;
  •  «Push or Pull»? Προωθητικές Δράσεις & Στόχοι Πωλήσεων
  •  Αποτελεσματική Προσωπική Πώληση. Η Σύγχρονη Οπτική
  • Check List Αποτελεσματικής Προώθησης
  •  Αξιοποίηση Εξαγωγικής Ιστοσελίδας

Τα τμήματα μας είναι ολιγομελή ώστε να επιτυγχάνεται η αμεσότητα στην επικοινωνία μεταξύ εισηγητή και συμμετεχόντων και να καλύπτονται οι εκπαιδευτικές ανάγκες των τελευταίων πληρέστερα

Περισσότερες πληροφορίες

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο, μπορείτε να επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο 2310241506 ή στο E-mail: [email protected]