Ημερομηνίες Διεξαγωγής:
6-7 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2006
και ώρες 17.00-22.00
Τόπος Διεξαγωγής: Κτίριο Ναυτεμπορικής, Λένορμαν 205, Κολωνός
Σε ποιούς απευθύνεται:
Σε στελέχη Marketing , Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης, σε στελέχη επικοινωνίας, σε όσους ασχολούνται με την προϊοντική ή και εταιρική επικοινωνία, την εικόνα της εταιρίας, Οργανισμού και Δημοσίου.
Σκοπός σεμιναρίου:
Οι συμμετέχοντες στο σεμινάριο διδάσκονται ένα πλήρες σχέδιο αντιμετώπισης κρίσεων. Συγκεκριμένα, εκπαιδεύονται στην απόκτηση γνώσης για τις κρίσεις, την προέλευσή τους, την προετοιμασία για το χειρισμό τους και την προστασία της εταιρικής φήμης.
Θέματα σεμιναρίου:
-
Στρατηγικό μοντέλο απόδοσης κεφαλαίων
-
Καθορισμός και καταγραφή πιθανών κρίσεων
-
Δημιουργία οργανωμένων ομάδων διαχείρισης κρίσεων
-
Δημιουργία σεναρίων πιθανών καταστροφών
-
Δημιουργία πλάνου για την αποφυγή πολύτιμου χρόνου με την εμφάνιση κρίσεων
-
Προετοιμασία επικοινωνιακού υλικού προς άμεση χρήση
-
Συντονισμός διαδικασιών με εμπλεκόμενους φορείς
-
Δημιουργία εγχειριδίων αντιμετώπισης κρίσεων
-
Στόχοι μακροπρόθεσμοι, ανεξάρτητα από τον πανικό της υπάρχουσας κρίσης
-
Το σεμινάριο είναι εντατικό και πρακτικό. Υπάρχουν σχεδιασμένα παραδείγματα από την ελληνική και διεθνή αγορά τα οποία εφαρμόζονται από όλους τους συμμετέχοντες υπό μορφή ομάδων για την εφαρμογή όλων όσων διδάσκονται. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται για την άμεση εφαρμογή της ύλης από τους συμμετέχοντες.
Τα οφέλη από την παρακολούθηση του είναι η λεπτομερής περιγραφή για το σχεδιασμό εγχειριδίου κρίσεων, οι επαγγελματικές συμβουλές για την προετοιμασία της διοίκησης της εταιρίας για όλα όσα θα χρειαστούν σε περίοδο εμφάνισης κρίσεων και η παρακολούθηση του πλέον σύγχρονου σεμιναρίου στη Μ. Βρετανία και στις ΗΠΑ.
Περισσότερες πληροφορίες
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο, μπορείτε να επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο 210 5198000, 210 5198158 ή στο E-mail: [email protected]