Ημερομηνία Διεξαγωγής:
7 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2017
και ώρες 10:00 - 16.00
Τόπος Διεξαγωγής: Γραφεία της Ναυτεμπορικής στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (οδός Ι. Δραγούμη 8 & Τσιμισκή, 3ος όροφος)
Γενικές Πληροφορίες:
Το σεμινάριο έχει διάρκεια 6 ωρών . Και διεξάγεται το Σάββατο 7 Οκτωβρίου 2017 και ώρες 10:00 - 16:00.
Σε ποιούς απευθύνεται:
-
Σε κάθε στέλεχος που εμπλέκεται σε διαδικασίες επιλογής προσωπικού
-
Σε όσους ασχολούνται με διαδικασίες διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού
-
Σε όσους έχουν ευθύνη διοίκησης προσωπικού ή θέλουν να αποκτήσουν
Σκοπός σεμιναρίου:
Η εκμάθηση δεξιοτήτων διεξαγωγής συνεντεύξεων επιλογής προσωπικού
Θέματα σεμιναρίου:
-
Γιατί μας ενδιαφέρει να μάθουμε πώς να κάνουμε συνεντεύξεις επιλογής προσωπικού;
-
Πώς θα βρούμε τον κατάλληλο εργαζόμενο μέσα από μια συνέντευξη;
-
Τι άλλες μεθόδους μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για την επιλογή προσωπικού;
-
Πώς θα αποφασίσουμε τι πληροφόρηση πρέπει να συλλέξουμε κατά τη συνέντευξη;
-
Πώς θα επιλέξουμε τις κατάλληλες ερωτήσεις;
-
Τι επιτρέπεται και τι απαγορεύεται να ρωτάμε;
-
Ποια είδη ερωτήσεων μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε;
-
Γιατί χρειαζόμαστε τη δομημένη συνέντευξη και πώς θα τη σχεδιάσουμε;
-
Τι πρέπει να προσέχουμε στον εαυτό μας όταν ρωτάμε;
-
Ποια είναι τα συνήθη σφάλματα που πρέπει να αποφεύγουμε σαν συνεντευκτές;
-
Τι πρέπει να προσέχουμε στους άλλους όταν απαντούν ;
-
Πώς ερμηνεύουμε τις απαντήσεις που μας δίνουν;
-
Πώς θα καταλήξουμε σε μια επιτυχημένη επιλογή υποψηφίου;
Τα τμήματα μας είναι ολιγομελή ώστε να επιτυγχάνεται η αμεσότητα στην επικοινωνία μεταξύ εισηγητών και συμμετεχόντων και να καλύπτονται οι εκπαιδευτικές ανάγκες των τελευταίων πληρέστερα.
Περισσότερες πληροφορίες
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο, μπορείτε να επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο 2310241506 ή στο E-mail: [email protected]