Ημερομηνίες Διεξαγωγής:
5-11 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2017
και ώρες 17.00 - 22.00
Τόπος Διεξαγωγής: Κτίριο Ναυτεμπορικής, Λένορμαν 205, Κολωνός
Γενικές Πληροφορίες:
Το σεμινάριο έχει διάρκεια 15 ωρών και διεξάγεται σε 3 απογεύματα και συγκεκριμένα την Πέμπτη 5 , Δευτέρα 9 και Τετάρτη 11 Οκτωβρίου 2017 και ώρες 17:00-22:00.
Σε ποιούς απευθύνεται:
Σε στελέχη εταιριών ή και επιχειρηματίες που θα ήθελαν να έχουν μια σφαιρική άποψη του marketing για να μπορούν να διαμορφώσουν μια εμπορική / διαφημιστική στρατηγική.
Σκοπός σεμιναρίου:
Το πρόγραμμα έχει στόχο να εξοικειώσει τα στελέχη εταιριών στο marketing, ανεξάρτητα με την εξειδίκευση και τον Τομέα τους. Ακόμα και στελέχη άλλων ειδικοτήτων που θα ήθελαν να γνωρίσουν το marketing ή marketiers που θα ήθελαν να βελτιωθούν!
Θέματα σεμιναρίου:
-
Οι τάσεις της αγοράς, τι ζητάνε οι πελάτες μας και τι μπορούμε να τους προσφέρουμε
-
Ο ρόλος του Marketer (Η Αλλαγή, τι περιμένει από εσάς η Διοίκηση, οι νέες αρμοδιότητες, διαλέγοντας κι αναπτύσσοντας την ομάδα σας)
-
Μίγμα του Marketing (4 P’s) - Άσκηση για τα USP’s του προϊόντος
-
Perceptual Map (χάρτης Μαρκών) - Άσκηση: Που βρίσκεται το προϊόν μας;
-
Sales Promotion, Έρευνα Αγοράς, Διαφήμιση (Brief, Διαφημιστικό πλάνο, αξιολόγηση Διαφ. Υλικού, και budget) - Άσκηση: σχεδιασμός Διαφημιστικού Φυλλαδίου
-
Στρατηγικός σχεδιασμός και Marketing
-
Marketing Plan, έμφαση στα οικονομικά και επεξηγήσεις οικονομικών όρων
-
Η σχέση του Μάρκετινγκ και των πωλήσεων, Βάζοντας στόχους, Παρακολουθώντας το πλάνο, B2C & (λίγο) B2B (BUSINESS TO CONSUMERS AND BUSINESS TO BUSINESS, έμφαση στο B2C)
-
Παρακολούθηση των Εργασιών (Ανάγκη για παρακολούθηση, Βάζοντας Σύστημα)
-
Ηγεσία (Ηγεσία - Management)
-
Αξιολόγηση ετήσιων Αποτελεσμάτων και Παραγωγικότητας. Μέτρηση Παραγωγικότητας.
ΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΟΥΛΗΘΕΙ, ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΓΕΤΑΙ......
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:
Το όλο πρόγραμμα θα είναι συμμετοχικό (interactive) με τη συμμετοχή όλων των παρισταμένων και έχει σαν κυρίως στόχους:
-
Να ενδυναμώσει και να παρακινήσει τους συμμετέχοντες
-
Να βοηθήσει τους συμμετέχοντες να βρουν που θα πρέπει να εστιάσουν τις δυνάμεις τους σχετικά με τα υφιστάμενα προϊόντα
-
Να διερευνήσει τις ανάγκες/ικανότητες των συμμετεχόντων.
Τα τμήματα μας είναι ολιγομελή ώστε να επιτυγχάνεται η αμεσότητα στην επικοινωνία μεταξύ εισηγητών και συμμετεχόντων και να καλύπτονται οι εκπαιδευτικές ανάγκες των τελευταίων πληρέστερα.
Περισσότερες πληροφορίες
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο, μπορείτε να επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο 210 5198000, 210 5198264 ή στο E-mail: [email protected]