Ημερομηνίες Διεξαγωγής:
29-30 ΙΟΥΝΙΟΥ 2017
και ώρες 17.00 - 22.00
Τόπος Διεξαγωγής: Γραφεία της Ναυτεμπορικής στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (οδός Ι. Δραγούμη 8 & Τσιμισκή, 3ος όροφος)
Γενικές Πληροφορίες:
Το σεμινάριο είναι 10ωρης διάρκειας και διεξάγεται σε 2 απογεύματα και συγκεκριμένα την Πέμπτη 29/06/2017 και την Παρασκεύη 30/06/2017 (κι ώρες 17:00-22:00)
Σε ποιούς απευθύνεται:
• Σε νεοσύστατες εταιρίες που θέλουν να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα τους μέσα από τα διαθέσιμα Digital & Social κανάλια επικοινωνίας
• Σε υπάρχουσες εταιρίες που θέλουν να ξεκινήσουν η να αυξήσουν την παρουσία τους διαδικτυακά
• Σε όσους έχουν ένα Website και θέλουν να αυξήσουν την επισκεψιμότητα, το δυνητικό τους πελατολόγιο και εν τέλει τις αγορές
• Σε όσους ενδιαφέρονται να κάνουν κάποιες βασικές ενέργειες Μάρκετινγκ χωρίς να ξοδέψουν χρήματα σε κάποιον ειδικό ή σε κάποιο Marketing Agency
• Σε όσους έχουν σπουδάσει Μάρκετινγκ και θα ήθελαν να εντάξουν στις γνώσεις τους και τις βασικές αρχές του Social & Digital Marketing σε πρακτικό και θεωρητικό επίπεδο
Σκοπός σεμιναρίου:
Είναι γεγονός ότι την εποχή του κλασικού Marketing, της κλασικής πώλησης, διαδέχεται μια νέα εποχή της ψηφιακής επανάστασης η οποία αλλάζει όλα τα μέχρι σήμερα δεδομένα.
Μέσα από αυτή την εισήγηση θα εξετάσουμε τους παράγοντες που αλλάζουν τους τρόπους με τους οποίους οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν με τις εταιρίες και τους οργανισμούς.
Θα ερευνήσουμε όλες αυτές τις ψηφιακές και διαδικτυακές στρατηγικές που θα πρέπει μια εταιρία να υιοθετήσει ώστε να ακολουθήσει το ρεύμα της εποχής με επιτυχία.
Το συγκεκριμένο πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί για να σας μεταφέρει την εμπειρία και τεχνογνωσία ώστε να έχετε τις βασικές γνώσεις με στόχο να αναπτύξετε ένα κερδοφόρο Social Marketing πλάνο για την επιχείρησή σας ή την εταιρία που εργάζεστε, ανεξάρτητα από το μέγεθός της.
Θέματα σεμιναρίου:
Chapter 1- Εισαγωγή
• Digital - Social Marketing: Η νέα εποχή
Chapter 2- Εισαγωγή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
-
Δημιουργία Προφίλ - Tips & Βελτιστοποίηση των Social Profiles
-
Facebook, Twitter, Instagram, Youtube, Linkedin
Chapter 3 - Εισαγωγή στο Social - Digital Media Strategy
• Ξεκινώντας την Στρατηγική μας
-
Η πυραμίδα των Social Media
-
Χτίζοντας το Social Persona & Brand Persona
-
Η σημασία του περιεχομένου στο Social Marketing
-
Paid Owned Earned Media: Ποια είναι & πως τα διαχειριζόμαστε
-
Δωρεάν Εργαλεία για την στρατηγική μας
-
Θέτοντας τους στρατηγικούς Στόχους
-
Κάνοντας έρευνα μάρκετινγκ
• KPI's - Μετρώντας ROI
-
KPI's & Ποσοτικά - Ποιοτικά κριτήρια επίτευξης στόχων
-
Υπολογίζοντας & βγάζοντας συμπεράσματα από τις μετρήσεις
-
Χτίζοντας το Social Media Budget
• Case Study: Δημιουργήστε το δικό σας Πλάνο
Chapter 4 - Βασικές Αρχές Marketing Περιεχομένου - Go Viral!
-
Πως θα δημιουργήσουμε Περιεχόμενο 'κόλλημα'!!
-
Η δύναμη της κοινωνικής επιρροής μέσα από τα Social Media & οι κίνδυνοί
-
Word of Mouth - Τίποτα πιο σημαντικό από την γνώμη του φίλου!
-
Case Study: Δημιουργήστε το δικό σας Viral Περιεχόμενο
Chapter 5 - Facebook Marketing
-
Πως να αποκτήσεις ακολούθους & Likes χωρίς διαφήμιση στο Facebook
-
Στρατηγική Περιεχομένου
-
Facebook Insights: Βγάζοντας συμπεράσματα
-
Διαφήμιση Στο Facebook
-
Αλληλεπίδραση με το κοινό
-
Case Study: Δημιουργήστε την δική σας Facebook Στρατηγική
Chapter 6 - Twitter Marketing
-
Γιατί το twitter και πως λειτουργεί
-
Στρατηγική Περιεχομένου
-
Αυξήστε τους ακολούθους στο Twitter με απλές & βασικές στρατηγικές
-
Top Influencers: επαφή & Αλληλεπίδραση
-
Διαφήμιση Στο Twitter
Chapter 7 - Instagram Marketing
-
Βασικές Στρατηγικές προώθησης Instagram
-
Στρατηγική Περιεχομένου
-
Διαφήμιση Στο Instagram
-
Instagram Insights: Βγάζοντας συμπεράσματα
Chapter 8 - Youtube Marketing
-
Δημιουργώντας ένα άψογο Youtube Channel
-
Βασικές Στρατηγικές προώθησης Youtube
-
Διαφήμιση Στο Youtube
Chapter 9 - Δημιουργία Eshop & Τακτικές προώθησης μέσα από τα Social Media
-
Επιλογή διαχειριστικού προγράμματος
-
Προετοιμασία πριν την κατασκευή
-
10 SEO Tips: Πως να αναρτήσουμε σωστά το περιεχόμενο μας
-
Επιλογές τρόπων πληρωμής - Κόστος Μεταφορικών
-
Do & Don'ts κατά την δημιουργία του E shop σας - Check List
-
Marketing Strategies & Social Media for Eshop
Chapter 10 - Digital Media Tools
• Google
• E-Mail Marketing
-
Newsletter, Mailchimp Platform
• Other Tools
-
Website & Blog (SEO)
-
Affiliate Marketing
Τα τμήματα μας είναι ολιγομελή ώστε να επιτυγχάνεται η αμεσότητα στην επικοινωνία μεταξύ εισηγητών και συμμετεχόντων και να καλύπτονται οι εκπαιδευτικές ανάγκες των τελευταίων πληρέστερα.
Περισσότερες πληροφορίες
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο, μπορείτε να επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο 210 5198000, 210 5198264 ή στο E-mail: [email protected]