Ημερομηνίες Διεξαγωγής:
12-14 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2005
και ώρες 17.00-22.00
Τόπος Διεξαγωγής: Κτίριο Ναυτεμπορικής, Λένορμαν 205, Κολωνός
Σε ποιούς απευθύνεται:
Σε όλους όσους χρησιμοποιούν συστηματικά το τηλέφωνο ως μέσο επικοινωνίας για πωλήσεις, εξυπηρέτηση πελατών και telemarketing.
Σκοπός σεμιναρίου:
Να δώσει στους συμμετέχοντες όλα τα απαραίτητα στοιχεία, προκειμένου να καλλιεργήσουν τις δεξιότητες που απαιτούνται, ώστε να επιτυγχάνουν μια αποτελεσματική επικοινωνία μέσω του τηλεφώνου.
Θέματα σεμιναρίου:
-
Εισαγωγή
-
Απαιτούμενες δεξιότητες στην τηλεφωνική επικοινωνία
-
Κώδικας τηλεφωνικής δεοντολογίας
-
Ανάλυση της προσωπικότητας του ατόμου
-
Δεξιότητες στην τηλεφωνική διαχείριση του ατόμου
-
Στάδια τηλεφωνικής επικοινωνίας
-
Τα χαρακτηριστικά της φωνής, τόνος, ένταση, χροιά της φωνής
-
Επαγγελματική τηλεφωνική συμπεριφορά
-
Η αποτελεσματική ακρόαση
-
Πρακτικές οδηγίες χρήσης του τηλεφώνου, λέξεις και φράσεις στην τηλεφωνική επικοινωνία
-
Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών
-
Τα παράπονα και ο πελάτης
-
Διαχείριση παραπόνων πελατών
-
Ασκήσεις - εφαρμογές
Περισσότερες πληροφορίες
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο, μπορείτε να επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο 210 5198000, 210 5198158 ή στο E-mail: [email protected]