Ημερομηνία Διεξαγωγής:
29 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2016
και ώρες 17.00 - 22.00
Τόπος Διεξαγωγής: Κτίριο Ναυτεμπορικής, Λένορμαν 205, Κολωνός
Σε ποιούς απευθύνεται:
Σε ιδιοκτήτες επιχειρήσεων και σε στελέχη της Οικονομικής Διεύθυνσης, Στελέχη Προμηθειών - Αγορών, Υπεύθυνους Αποθηκών και Διανομών, Supply Chain - Logistics Manager / Director, Προσωπικό Αποθήκης, στελέχη που συμμετέχουν στη λήψη επιχειρηματικών αποφάσεων σχετικών τη λειτουργία της εφοδιαστικής αλυσίδας
Σκοπός σεμιναρίου:
Η μεταφορά τεχνογνωσίας σε θέματα οργάνωσης, ανασχεδιασμού και σύγχρονης λειτουργίας της εφοδιαστικής αλυσίδας
Θέματα σεμιναρίου:
• Αλλαγές στην αγορά και οι δυνατότητες εφοδιαστικής αλυσίδας
• Αλλαγές στην αποθήκη & στη διανομή: που να εστιάσω
• Ο παράγοντας κόστος, ο μετασχηματισμός σταθερού κόστους σε μεταβλητό
• Διαχείριση της αλλαγής: από που να αρχίσω;
• Εμπόδια και σύμμαχοι στην αλλαγή
• Εναλλακτικές λύσεις/ επιλογές στη λειτουργία της εφοδιαστικής αλυσίδας
• Προσαρμογή εφοδιαστικής αλυσίδας εμπορικών και βιομηχανικών επιχειρήσεων
• Πρακτικές εφαρμογές σε μηχανογραφικά φύλλα εργασίας EXCEL
Τα τμήματα μας είναι ολιγομελή ώστε να επιτυγχάνεται η αμεσότητα στην επικοινωνία μεταξύ εισηγητών και συμμετεχόντων και να καλύπτονται οι εκπαιδευτικές ανάγκες των τελευταίων πληρέστερα.
Περισσότερες πληροφορίες
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο, μπορείτε να επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο 210 5198000, 210 5198264 ή στο E-mail: [email protected]