Ημερομηνία Διεξαγωγής:
22 ΜΑΙΟΥ 2015
και ώρες 17.00 - 22.00
Τόπος Διεξαγωγής: Κτίριο Ναυτεμπορικής, Λένορμαν 205, Κολωνός
Σε ποιούς απευθύνεται:
Σε Διευθυντές Logistics και προμηθειών / αγορών, σε υπευθύνους αποθήκης, υπευθύνους παραγγελιών & εξαγωγών, προσωπικό αποθήκης και γενικά σε στελέχη εφοδιαστικής αλυσίδας.
Σκοπός σεμιναρίου:
Η κατανόηση πρακτικών μεθόδων και χρήση εναλλακτικών τρόπων οργάνωσης και απλούστευσης των διαδικασιών συλλογής και ταχύτερης διεκπεραίωσης παραγγελιών.
Θέματα σεμιναρίου:
-
Οργάνωση παραγγελιοληψίας
-
Κανόνες οργάνωσης & προγραμματισμός συλλογής – διεκπεραίωσης παραγγελιών
-
Προγραμματισμός ανθρωπίνου δυναμικού αποθήκης για picking
-
Κοστολόγηση και μείωση κόστους picking, KPIs για τη συλλογή
-
Έλεγχος συλλεχθέντων ειδών – πως εντοπίζω τα λάθη της συλλογής
-
Κανόνες φόρτωσης – εντοπισμός λαθών πριν τη φόρτωση
-
Χωροταξία αποθεμάτων για ταχύτερη συλλογή – διεκπεραίωση παραγγελιών
-
Συλλογή με χρήση τεχνολογίας
-
Συντονισμός λειτουργίας της αποθήκης με βάσει τον ταχύτερο συλλογέα
-
Βέλτιστες και ορθές πρακτικές συλλογής / διεκπεραίωσης παραγγελιών
Περισσότερες πληροφορίες
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο, μπορείτε να επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο 210 5198000, 210 5198264 ή στο E-mail: [email protected]